Och wat vervelend meid. Is het rood? Het wil nog niet zeggen dat het mis is, al snap ik dat je jezelf wil beschermen. Hoe het ook loopt, daar kan jij niets aan doen. Ik blijf het voor je hopen!
Ja het was rood. Ben net na de wc geweest nu heb ik geen verlies meer. Kan toch niks anders doen dan afwachten.
Ohnee! Nouja snap je angst maar het "hoeft" niets te betekenen. (hier het geval, er liggen toch 2x anderhalf jarigen in bed) maar ik begrijp je helemaal. Toch spannend komende tijd!
Helaas is het niet gelukt. Heb behoorlijk buikpijn en bloed ook veel. Maar ik bekijk het positief na 10 jaar wachten weet ik nu wel dat me lichaam het toch kan. En dit geeft toch energie om door te gaan met de ivf rondes.
Wat ontzettend verdrietig om te lezen. Maar ook mooi dat je er positiviteit uit kunt halen. Veel sterkte
o nee wat vreselijk jammer... en wat naar dat jullie zo lang al bezig zijn, ongelooflijk dat het zo langzaam allemaal is gegaan over die jaren dat je nu pas net met ivf bezig bent hopelijk gaat de fert bij jullie snel weer opstarten!! zet hem op!!