Vraagje, 1e keer ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door memv2, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik had hier eerder de vraag gesteld van als je je ovulatiepijn voelt moet het eitje dan nog springen? Nou om daar antwoordt op te krijgen heb ik ovulatietesten gekocht. Ik wou eigenlijk vanaf cd 10 beginnen te testen maar was niet in de gelegenheid. Ik zit vandaag op cd13, gisteren had ik duidelijk mijn ovulatiepijn op cd12, vandaag nog zo nu en dan een steekje. Dus zonet een ovulatietest gedaan. De rechterkant van het streepje is net zo donker als de controlestreep en de linkerkant van het streepje waaiert nog wat uit. Nog niet helemaal positief neem ik aan? Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. Vanavond wil ik weer gaan testen om 18:00, als hij dan donkerder wordt komt mijn ei nog toch? En als hij lichter wordt dan is hij al geweest? Ik heb een regelmatige cyclus van 27/28 dagen.

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik zou gewoon nog even een paar dagen doortesten, dan zie je vanzelf of de test nog donkerder wordt of juist weer lichter... En tot die tijd om de dag (of iedere dag) aan de klus :D
    Ik had trouwens vandaag ook weer een positieve ovulatietest dus we zitten in hetzelfde schuitje :)

3. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Het nadeel is dat ik nu nog niet weet hoe mijn testen eruit zien als er geen ei te bekennen is, ik ga zeker vanavond nog een x testen. Maar als ik nu 1x wil testen op een dag wanneer kan ik dat dan het beste doen, vroeg in de middag of laat in de middag?

4. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Die van gistermiddag was weer duidelijker dan gisterochtend, zonet weer eentje gedaan en die knalde nog meer. Ik blijf nog even doortesten.

Deel Deze Pagina