Hoi dames Ik heb zo een vreemde cyclus deze ronde, en allerlei dingetjes die ik normaal niet heb. Ben voor mijn doen laat met m'n ongie, heb normaal op 10 dpo rozeverlies en dan breekt het meestal een dag later echt door. Nu had ik niets tot 12 dpo. Toen ineens in de avond een veeg rood, waardoor ik dacht dat het was doorgekomen dus meteen mvb ingedaan en gaan slapen! Volgende ochtend, helemaal leeg en schoon! Even later opeens wat bruinverlies, en nog twee keer gister. En vandaag nog wat bruin. Vandaag is nod. Maar verder geen ongie te bekennen tot nu toe. Dacht ik zal toch maar even testen, met een middag plasje! Want ik voel me zo vreemd. En toen dit... Zien jullie 'm ook??? Durf niet teveel te hopen. Pfff. Thanks!
Ik zag 'm op de eerste foto meteen!!! Overmorgen nog een keer testen dan issie vast duidelijker. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zie het 2e streepje ook. Wel héél licht, maar toch geen twijfel mogelijk! Voorzichtig gefeliciteerd!
Dankjewel dames Probeer nu heel voorzichtig blij te worden. En hopen dat het morgen een nog duidelijkere test word.