klein beetje bloed verloren....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

oke ik zit aardig op het einde van me zwangerschap en ik weet dat ik bloed kan verliezen en mag verliezen maar pas bij echt veel bloed mag ik pas bellen...
    Maar ik ging een uurtje of 2 gelee na de wc en voordat ik doorspoel kijk ik altijd even ivm slijmprop of andere dingen wat bij me urine zit en nu zag ik dat er een beetje bloed bij zit... Het is zo weinig dat het bijna niet eens opvalt maar toch blijf wel in me hoofd malen....

Ik had al bij me zelf voorgenomen toen ik dit zag als ik bij de volgende wc buurt weer bloed erin zit bel ik gewoon...

Maar nu is mij vraag zouden jullie dat ook doen of hadden jullie al gelijk gebeld....

Ben niet echt ongerust moet overmorgen zowiezo na de verlos voor controlle maar het is en blijf toch bloed.....

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bloed in een zwangerschap is altijd eng. Het kan van zoveel dingen komen. Misschien geniest of gehoest? Als je je onzeker bent moet je altijd even bellen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou dit zelf geen reden vinden om te bellen: je baarmoedermond is hardstikke doorweekt en gevoelig, dus een klein beetje druk of weet ik wat, kan al zorgen voor een gesprongen adertje. Als je echt bloed in je onderbroek aantreft en dit blijft aanhouden, is dat wel reden om te bellen.

4. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ik zou ook niet bellen. Maar als jij ongerust bent moet je dat natuurlijk wel doen!

Ik heb zelf al meermalen een bloeding gehad (bij 14, 16, 17 weken) En bij 32 weken opgenomen ivm flinke bloeding. Nu al sinds afgelopen vrijdag vloeien, maar in overleg met gyn mag ik het ook gewoon nog thuis aankijken.

Maar ik weet dus wel dat je van bloedverlies flink kan schrikken. En als jij je zorgen maakt kan je beter even gerust gesteld worden door een expert!

Succes!

5. samantha1985

zorgen maken doe ik niet echt en moet overmorgen toc na de verlos toe.... en ben net nog 2 keer na de plee geweest en zag verders niets meer...

6. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    geen bloedverlies meer gehad?

7. samantha1985

jawel gister nog en vanmorgen ook weer maar niet in de pot maar als ik me fluit afveeg (sorry) dan klink raar maar kijk ff op de wc papier wat er allemaal zit je weet maar nooit en daar zit elke keer heel lichtjes bloed....

Deel Deze Pagina