Voel me vreemd..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door rainstarrr, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel dagen heb je met zwangerschapssymptomen rondgelopen voordat je daadwerkelijk ging testen of

1. < 1 week

2. tussen 1 en 2 weken

3. gelijk na mijn NOD

4. >2 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ben al bijna weer een jaar geleden gestopt met de pil.. sinds die tijd gezonder gaan leven, stoppen met roken, beetje sporten...
    Met het uiteindelijke doel om zwanger te worden.

In het begin was ik er heel erg mee bezig. in de 1e maand al gelijk een test gehaald, maar natuurlijk* geen resultaat.

Maar sinds een week of 1,5 voel ik me anders dan normaal. zo nu en dan een ongi gevoel, witte vloed, een broodje eten en voelen alsof je tot aan de nok toe vol gepropt zit met broodjes en daarnaast veel vesprekingen etc. (erg handig in een adviserende functie hahaha)
    Zelf dacht ik aan een slechte week, totdat ik 'witte vloed' ging googlen om te kijken of het niet al te ernstig was. Toen zag ik dus ook dat het voorkwam bij eventuele zwangerschap enzo.. En nu ik daar zo'n beetje over nadenk, zou het nog best wel eens kunnen...

Dan nu ein-de-lijk mijn vraag.. hahaha
    Kan je zo'n zwangerschapstest ook te vroeg doen, ook al heb je al zo'n 1,5 week een aantal symptonen? Misschien een erg stomme, maar kan iemand mij vertellen hoe lang jij bijvoorbeeld al bepaalde symptonen had voordat je ging testen en erachter kwam dat je zwanger was?
    Oh ja, ik zal me gelijk ook even voorstellen op het forum in een andere topic.

Liefs Rain

*geldt niet voor alle dames, lucky them!

2. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik teste pas na 7 weken zwangerschap dus ben niet echt een goed voorbeeld.
    Bij de testen staat altijd dat ze pas betrouwbaar zijn de eerste dag na de NOD. Maar er zijn ook vrouwen die positief hebben getest voor de NOD. Ook zijn er vrouwen die eerst negatief hebben getest voor de NOD en die daarna toch zwanger bleken te zijn.

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Rainstarrrr: zie bij onderwerpen de eerste symtomen. 25 bladzijdes vol! Erg leuk om eens te lezen wat de eerste symtomen zijn zowel voor nod als na nod.
    Ik kan je nog niet helpen, ben zelf nog zoekende naar symptomen :)

4. Mynou

Mynou Lid

8 apr 2007
    13
    0
    0
    Ede
    Hoi,

Ik heb de eerste test drie dagen voor NOD gedaan en deze was duidelijk postief. Tweede test (voor de zekerheid) één dag na NOD en deze was knalpositief (dikke plus).
    Ik had niet echt symptomen alleen iets gevoelige borsten. en dit is nog zo...

5. rainstarrr

dank voor jullie berichtjes Amilah en Knor..
    Ben er al heftig door heen aan het bladeren en er zijn inderdaad zoooooveeel symptomen..
    Als ik er teveel bij ga nadenken komt bijna alles wel overeen.. haha, maar dat is vast psychisch..
    Ik wacht nog maar even met testen inderdaad... mijn NOD komt pas over een week..
    Geduld is een schone zaak, toch? :)

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Wanneer is je nod .... ik moet ook nog 8 dagen voor dat ik kan testen!

7. rainstarrr

hmm Mynou, zal voor de zekerheid maar even een testje in huis halen..
    Het grappige is, is dat mijn vriend zenuwachtiger is dan ik bij het testen.
    Ik ben op mijn 19e geopereerd aan mijn borsten, van een F naar een C, dus ik ben bang dat ik daar niet veel symptomen uit af kan leiden.. zo nu en dan toch al pijnlijke als ongevoelige borsten..

8. rainstarrr

Op 20 april, als ik het zo'n beetje goed berekend heb..

9. rainstarrr

Oh ja, ik las dat hongergevoel boertjes die opkomen ook een symptoom kon zijn.. Heb ik ook last van sinds een paar dagen.. het borrelende buik gevoel weet je wel.. erggg genant tijdens mijn functioneringsgesprek vandaag. 8)

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

als 20 april je NOD is, heeft het geen zin om nu te testen. ik zou dan minimaal wachten tot 20 april. en dan nog kan het zijn dat je pas later HCG aanmaakt. Een eventueel bevrucht eitje is nu aan het innestelen en gaat nu pas HCG aanmaken.

succes!

11. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik had ook heel sterk het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn. Weet niet waarom, maar ik voelde het gewoon. Heel vreemd..
    Ook had ik een keer tijdens het vrijen zo'n gevole van 'als ik nu zwanger moet raken, is het nu!'..
    Ik had echt een heel drukkend gevoel op mijn buik (navelstreek) en juist veel minder witvloed (eigenlijk alleen wat witte 'vliesjes'.. En vanaf de dag dat ik, dacht, mijn eisprong te hebben gehad elke dag een ongi-achtig gevoel in m'n buik.

Ook ik was heel nieuwsgierig of heb raak zou zijn en dus testte ik twee dagen voor NOD en wat denk je, positief! :D

12. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat had ik ook.. veel boertjes laten.. en last van een moeilijke stoelgang!

13. rainstarrr

Ik vind het echt zoooooooo spannend..
    misselijk van de spanning volgens mij.. en geen symptoom.. hahah
    En die witte vliesjes had je een paar dagen na dat je had geklust?
    Want dat heb ik dus ook.. dat ongi gevoel heb ik ook al een aantal dagen.. ik moet toch echt pas over 7 dagen ongesteld worden.. is een regelmatige cyclus

14. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi rainstarr
    Laatst wist ik al een week voordat ik positief testte dat ik zwanger was.. had eerst 3x negatief getest, waaronder bij de huisarts, en teste pas bij 8 dagen overtijd positief.Helaas ging het mis.
    Sinds een paar dagen heb ik weer pijn aan mn borsten, het lijkt of ze beginnen te groeien, ik droom weer raar 's nachts, en ben emotioneel nogal wiebelig.
    En had al echt ruim 2 weken geen last meer van verschijnselen van vorige zwangerschap.

Na de vorige teleurstelling durf ik mn eigen gevoel nog niet zo goed te geloven, maar het zou me niet verbazen als ik weer zwanger ben.

Volgens de calculator had ik vorige week mn ei, en kan ik pas de 21e testen.. ik wacht maar even af dus... spannend he?

15. rainstarrr

Pffff... jeetje!
    Echt heel erg spannend inderdaad!
    Dan ga ik voor ons allebei duimen! ;)

De 20e is pas mijn NOD.. Ik hou het bijna niet meer van de spanning.
    Pijn in mijn borsten heb ik nu ook continue.
    Normaal gesproken altijd al een beetje last van, want ik heb op mijn 19e een borstverkleining gehad. Maar dan heb ik maar af en toe pijntjes.. dit voelt echt heel anders.

Hou me op de hoogte ok? Heel veel succes en ik hoop dat we allebei over een week ofzo een gat in de lucht kunnen springen!

16. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik heb zeker 4 dagen met zere borsten rond gelopen en onmeunige brande tepels...

De test deed ik alleen nog maar voor het defenitieve 8)

17. rainstarrr

Ik hoop ook dat het bij mij echt zwangerschapssymptomen zijn..

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    enkele dagen na me eisprong kreeg ik klachten zoals menstruatiepijn en heel veel last van maagzuur. dat maagzuur was heel ongekent maar zwanger zijn daar dacht ik niet aan op dat moment. had in december veel gedronken met de feestdagen en dat had het eitje vast niet goed gedaan dacht ik. ook had ik 5 maanden eerder een miskraam gehad en elke maand was er weer een teleurstelling met testen. ik besloot daarom in januarie niet te testen. toen zij me vriend tegen mij jij bent zwanger, ik nee jo hou me niet voor de gek. ik weet het zeker test nou maar. oke ik gedaan "negatief"weer een teleurstelling. mijn vriend hield vol dat ik zwanger was. volgende dag weer een test. en ja hoor "positief". me klachten waren ook al heviger geworden en vooral de maagzuur was verschikkelijk.

19. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Was al bijna 2 weken overtijd voor ik besloot te testen.. Schreef 't feit dat ik overtijd was nl. toe aan stress ofzo. Hield me er ook totaal niet mee bezig. Ook enige mogelijke symptoompjes waren volgens mij gewoon bijna-ongi-klachtjes.

Toen werd ik wakker op een morgen, kotsmisselijk... Had een bepaalde droom gekregen die me ertoe zette gewoon te testen.
    Niet eens binnen een paar secondes verscheen een overduidelijke dikke 2e streep. Ja hoor!

20. rainstarrr

Nou je leest het al in mijn banner.. 3 dagen overtijd.
    Maar zou ook best 2 kunnen zijn..

Toch nog niet getest.
    Samen met mijn vriend een paar dagen na mijn eerste bericht getest en geen resultaat. Heel ongeduldig geweest natuurlijk.
    Maar nu heb ik zulke regelmatige ongesteldheidspijntjes de afgelopen 2 dagen, dat ik eigenlijk niet wil gaan testen omdat ik dan toch denk morgenochtend ongesteld te worden.. :rolleyes: Heb de afgelopen week zo nu en dan een paar ongi-steekjes gehad, maar niet zoals nu.
    Denk dat ik morgen toch ga testen als ik nog niet de :evil: :evil: op bezoek heb.. Kan je clearblue ook 's avonds testen(morgen dan)? Of moet dan echt 's ochtends?
    Haha, hoe meer symptomen je leest, hoe meer ik me gek laat maken met "dat heb ik ook!"...

Deel Deze Pagina