Alleen gevoelige boobs/tepels, maar daar heb ik al vanaf begin vorige week last van dus daarom wist ik al hoe of wat. Verder niks. Maar ik heb bij geen enkele zwschap andere kwaaltjes gehad behalve gevoelige borsten.
Nou als gevoelige boobies wederom de enige kwaal zullen blijven ga je fluitend je zwangerschap door. Ik realiseerde me eigenlijk later pas dat dit een spontane zwangerschap is...hoe bijzonder na alle MMM! Hou je vast kleintje!
Super Rogi je cb met 2-3 weken is gelukt ze lopen overduidelijk op! En hoe knallend hij op hoeveel dagen dpo is maakt toch niet uit, als ze maar oplopen nou je bent overduidelijk zwanger meid! Geniet van dit wonder! Gefeliciteerd
oooh wat mis ik nu een vind ik leuk knop Meis super mooi die testen hoor, en ook de digitale laat een duidelijk verschil zien meis! Gefeliciteerd lieverd, t is je van harte gegund!
och meisssssssssssssss wat ben ik zooo ontzettend blij voor je echt het is je zooo ontzettend gegund @pipo ik werd door de moderators gevraagd jou te negeren, maar bij deze doe ik dat niet jij stuurde mij een behoorlijk rare pb ik zal hem er even bijpakken Bericht verwijderd. Het is niet de bedoeling een privebericht openbaar te maken. __________________ en nu zie ik keer op keer op keer op keer weer zeikberichten van jou, en niet 1 keer nee meerdere keren je wordt behoorlijk uitgekotst mensen vragen je vriendelijk niet meer te reageren, maar je blijft maar doorgaan dus vraag ik jou PIPO lees je eigen pb naar mij even terug en neem aub je eigen advies ter harte want volgens mij ben ik toch echt altijd heel netjes in mijn woorden in tegenstelling tot jou sorry rogijullie hoop dat het nu weer kan gaan waar het om draait en dat is namelijk om jou en je baby in je buik
Ik denk dat pipo het nu wel begrepen heeft. Genoeg meiden die tegen haar zijn uitgevallen en mamavan5, om nu ook al priveberichten erbij te gaan pakken vindt ik te ver gaan. Iedereen heeft zijn mening en die mag gegeven worden, ts zelf doet dat namelijk ook vaak genoeg. Ik vindt zelf eigenlijk wel dat het nu klaar is met afzeiken van pipo...sorry hoor.
Dit had ik ook vorig jaar januari; knal mooie oplopende testen en het zat toch niet goed. Maar RogiJuli, van 1-2 naar 2-3 is GEWELDIG!!! Ben super blij voor je, gefeliciteerd. Op naar een mooie echo
Kleine update. Vandaag op de echo ons kleine ukkie mogen zien met kloppend hartje en exact even groot als mijn berekeningen Bekijk bijlage 462680