Streepjes van de digitaLe kun je niet vergelijken omdat dat niks zegt.Maar...die 2-3 is natuurlijk super!
Mooi zo RoGiJuLi! Van 1-2 naar 2-3 in 3 dagen. Op naar 23 juni @Pipo, als je je bron vermeldt mag je gewoon citeren. Misschien moet je dat sowieso doen aangezien je blijkbaar al je informatie van medische websites haalt en verwerkt in je reacties en opmerkingen op ZP. Of mag het wel zolang je het in je eigen woorden doet? Beetje jammer dat je je achter zoiets verschuilt, ik zou niet weten waarom bepaalde medische informatie niet beschikbaar ter inzage zou kunnen of mogen zijn voor ons normale mensen. Dus Nana: hou je PB in de gaten! Jij als medisch geschoold persoon hebt wel toegang!
Nou 2-3 op de cb op 15 dpo is toch behoorlijk knal en normaal. Super dus Ik word er ook altijd beetje moe van dat er zo snel gezegd wordt dat hij te licht is voor een bepaald termijn. Je maakt mensen onnodig onzeker. (Ts gelukkig niet) Er zijn echt ook heel veel dames die pas later positief testen. Anders zou je eens bij Fertility friend alle zwangerschaps kaartjes eens moeten bekijken, daar zijn er meer als 1% die laat positief testen. Misschien geen 'medische' site, maar juist een site die door dames gebruikt word die het daadwerkelijk mee hebben gemaakt. Misschien is die 'medische' site wel door mannen geschreven die niet uit de boeken komen. Hahaha
Super!!! En dan hier een tabel die algemeen gebruikt wordt. Tabel Een overzicht van de hoeveelheid HCG in het lichaam van de (zwangere) vrouw: zwangerschapsduur hoeveelheid IU/L niet zwanger minder dan 5 21 dagen 0-5 28 dagen 3-426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 17 - 24 weken 4.060 - 65.400 25 weken - bevalling 3.640 - 117.000
Crap wat en gezeik zeg! Rogijuli dikke proficiat nogmaals prachtig zn 2-3 op je digitale! Je hcg stijgt prachtig en daarbij jij bent zelf nuchter genoeg gelukkig. Ik hoop dat deze zwangerschap een mooie voldragen kindje voor jullie mag opleveren aan het einde!
Tuurlijk zegt dat wel iets... bij een lichte streep 1-2 bij een bijna knal streep 2-3 en mega knal bij 3+. Volgens mij zegt dat genoeg!! Wordt jij nou nooit moe van jezelf Pipo??
Ik lees ook altijd mee en volg RoGiJuLi ook al lang...Ook ik ben mega blij voor haar!!! Super blij ze heeft al zoveel voor haar kiezen gehad!!! Ik ben het met twoboys eens dat de testen goed oplopen! RoGiJuLi Gefeliciteerd!!!!
Pipo, ik adviseer je om gewoon verder te scrollen en niet meer te reageren. Hoe durf je eigenlijk zo te reageren? Je probeert aan alle kanten angst te zaaien met je zogenaamde "medische info niet te zien voor niet medici" wat een bull****. Echt ik wordt echt pissig om jouw reacties, net alsof je het andere niet gunt. Gewoon lekker je mond houden... Rogijuli, echt van harte, jij en Nanette gun ik het zo erg ben zo blij voor jullie.
nou de hormonen vieren hier hoogtij.. want ik begin gewoon te janken zo lief vind ik je post (zeker gezien je eigen geschiedenis)
Rogi meid super gefeliciteerd. Jouw positieve bericht geeft mij en velen met mij moed en hoop. Je testen zien er perfect uit! 👍
Owowow wat een topic! Ik zat het zo te volgen al die ongein dat ik je geloof ik nog helemaal niet heb gefeliciteerd! Bij deze ----> gefeliciteerd! Ik had overigens ook nog geen knaller op NOD, verre van zelfs..Lijkt tot nu toe toch allemaal goed te gaan.. Geniet er lekker van, is je van harte gegund!
Ach lieverd toch! Ik gun het jullie echt zo. Onze tijd komt wel en zo niet dan zijn wij ontzettend dankbaar met ons prachtige meisje die ons gegeven is.
Ik heb gisteren gevraagd om dan in ieder geval (als er niet gekopieerd en geplakt mag worden) te verwoorden wat er op die sites geschreven wordt. Maar tot nu toe niets.... Pipo onderbouwt haar reacties niet waarom een duidelijke maar nog niet knallende streep rond nod minder goed nieuws zou kunnen betekenen. Zelfs al lopen ze prima op. En daar zit mijn irritatie. Gisteren eens heel veel van haar reacties gelezen hier op zp en in dit topic is niet de enige plek dat ze zo reageert. Ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat zij het prettig vindt voelen om te reageren zoals zij reageert.
Ze moet niet zo zeiken (sorry voor mijn taalgebruik). Is echt klinklare onzin. Ik had op nod een enorme knaller. Cb liep ook keurig op echter toch een bbz, bij mup had ik geen knaller op nod en heb toch echt een lief ondeugend prinsesje rondlopen. Dus echt grote bullshit...
Wat fijn zo'n bevestiging! Het gaat hartstikke goed!! Super! Het is je zeer gegund. Ik ga mijn test van vanmorgen ook eens proberen te slopen. Stond nog op 2 -3. Urine zag er alleen niet heel geconcentreerd uit dus maak me geen zorgen.
Dit! Ik heb een tijd terug ook eens een heleboel reacties teruggelezen in verschillende topics. Daarbij lijkt het soms wel alsof ze de topics erop uitkiest. Topics waarin door een TS bijvoorbeeld een niet altijd duidelijke test wordt getoond of andersoortige onzekerheid laat blijken. Uiteraard staat het iedereen vrij te reageren, maar het is opvallend vaak een kort door de bocht-antwoord met een negatieve insteek op het onderwerp/gevraagde. Neem alleen al dit topic. Iedereen heeft een meelevende reactie en een enorme gun-factor (en terecht, want de testen zien er meer dan prima uit!!) en laat dat ook blijken, en wie komt er dan altijd weer met een rot-reactie? Juist.
Dit! In ieder geval, blij om te zien dat je testen mooi oplopen! van 1-2 naar 2-3 lijkt mij prrrrrrima. Op naar een mooie echo met een kloppend hartje!! heb je al last van kwaaltjes?