Hallo, Ik heb vanmiddag na een klein vermoeden een zwangerschapstest gedaan en deze is positief! Kan het niet geloven,we waren er op dat moment niet mee bezig. De enige symptonen zijn duizelig (vooral snachts) en misselijk na het eten,iemand tips om deze te verhelpen? Groetjes
gefeliciteerd! geniet van deze mooie tijd. misselijkheid hoort er inderdaad een beetje bij. ik had wel dat ik bij sommige dingen sneller misselijk was. vooral van vet eten, vlees, paprika en champignons werd ik misselijk. misschien dat je in de gaten kan houden wanneer je meer misselijk bent. mijn misselijkheid is nu gelukkig weg maar ik hoef nog steeds geen paprika en champignons. oh ja en ik merkte dat als ik kleine porties op een dag at dat dat beter ging dan 3 grote maaltijden per dag.
gefeliciteerd meid misselijkheid dat heb ookmeegemaakt nu nog steeds beetje ik spuug tot gal spuug en was weinig aaan te doen.kreeg tip eten en dan rustig blijven zitten minstens 15 min had er weinig aan maar mischien jij wel. wat nu in boekje heb gelezen is vanillevla heb gister pak gekocht wou zo uitgaan proberen. bij iedereen werkt wat anders beetje verschillende dingen proberen tot je beste vind voor jou succes liefs,