Zal het dan toch eindelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PrettyMuffin, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Na gisteren al een hogere temp en vanmorgen nog een tiende hoger te hebben gemeten had ik toch wel erg goede hoop. Zat een half uur vroeger dan normaal al op de wc met m'n 2 voor 5 en kon haast niet wachten. Mezelf gedwongen echt even die 5 minuten te wachten..en wat denken jullie..OMO WIT.
    Aargh!

Dus nu zit ik hier, nul symptonen van een zwangerschap of een aankomende menstruatie, behalve dan dat vette haar wat ik gelijk na het wassen alweer heb. Temperatuur die 0.4 hoger is dan bij een menstruatie. Twee dagen overtijd. En een witte test..

We wachten al 9 maanden, moeten we nou echt nu ook weer gaan wachten tot HCG hoog genoeg is? Of ga ik straks toch nog ongesteld worden? Of nog erger, is m'n ei twee weken te laat?

Dames, ik heb even wat bemoedigende woordjes nodig :(

2. nora33

nora33 Lid

25 dec 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi hier ook 2 dgen overtijd en omo wit test van kruidtvat 2 voor 5 ik begrijp het ook niet echt we moeten denk ik gewoon afwachten
    hoe ,moeilijk het ook is soms want mijn lichaam zou mij ook in de maling kunnen nemen alles kan he :)

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje meis, dat is inderdaad kl*ten! Van hoeveel dagen cyclus ben je nu uitgegaan? Ik zie in je handtekening dat je zowel 25 als 27 dagen kent.

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Bah, wat spannend! Ik hoop voor je dat je temperatuur hoog blijft en dat je over twee dagen wél een streepje hebt.
    Op welke dag van je cyclus zit je?

Bij mijn oudste dochter testte ik op mijn nod negatief. Twee dagen later positief.

5. Jossje123

Jossje123 Lid

10 okt 2012
    75
    0
    0
    ojeetje, dit is echt superspannend en zenuwslopend.
    En ja, die symptonen van zwangerschap en ongesteld zijn zo ongeveer identiek aan elkaar.

Toen ik ongepland zwanger was, toen had ik ook die symptonen en ook een witte test. Dag later nog eens getest en toen een heel licht bijna niet te zien streepje. Toen stond het nog niet vast voor me, dus dag erna weer getest en toen een duidelijke streep. Het schijnt met het HCG gehalte te maken te hebben, dus wie weet.....

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Nora bij jou ook spannend dus! Ik heb vanmorgen testen gehaald bij de etos misschien snappen die het wel :p Morgenochtend weer een poging wagen!

FBdB Ik ben uitgegaan van 24, aangezien ik m'n ei altijd heel duidelijk voel en dus zeker weet dat ik gisteren ongesteld had moeten worden. En aangezien m'n tem echt duidelijk aan het stijgen is verwacht ik niet dat er nog een menstruatie aan zit te komen..Temp is wel laat aan het stijgen, dus misschien is de innesteling laat geweest? Ik weet het ook niet :p

Line Dankjewel meid! Ik zit nu op dag 26, dus als ik uitga van m'n langste cylcus zou ik vrijdag nog ongesteld kunnen worden. Maar dan zou m'n temp binnen nu en twee dagen nog 0.4 moeten dalen..

Jossje Nogal zenuwslopend ja! Ik ga morgen gewoon weer testen :) Heb twee testen van de etos gekocht..hopen dat die het wel snappen ;)

Begin nu weer goed wit te verliezen, kan gewoon niet dat m'n menstruatie er nog aan gaat komen binnen nu en een paar dagen..zo frustrerend!!

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hoi meid
    ik snap het helemaal ik ben al 7 maanden bezig ik snap je helemaal ,maar ik zou gewoon over 2 dagen nog keer met 2v5kv testen halen en dan nog keer testen om de 2 dagen verhooggd je hcg

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Misschien moet je HCG inderdaad nog wat stijgen! Wie weet morgen wel een tweede streepje. Ik duim voor je!

9. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    bibi het duurt allemaal maar lang he :( nog 5 dagen voor jou, al iets te merken? ik ga gewoon morgenochtend weer testen, als die negatief is test ik zaterdag :)

veerr inderdaad gewoon blijven proberen :p Dankjewel!

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik zal voor je duimen!

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Thanks meis!

12. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Vanmorgen weer vol goeie hoop getest, maar nog steeds helemaal niks te zien. Temp is met 0.1 gedaald, dus daar kan ik op dit moment ook weinig mee :(
    Zo niet leuk dit..

13. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi PrettyMuffin,

Gewoon van de week nog een keer testen :)!
    Het is vermoeiend inderdaad! Maar houdt moed, zolang er geen spoor van bloed is, moet je moed houden! :)
    Veel succes!!!!

Groetjes

14. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Hi anoniem,
    Ik weet het, het is alleen zo lastig :p Dit is de eerste keer dat ik overtijd ben en dan ook gelijk drie dagen. En ook nog eens een hogere temp..wil zo graag zekerheid!
    Zul je zien dat ik van het weekend alsnog ongesteld word..vind dit helemaal niks :p

15. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp helemaal hoe je je voelt, ik vorige maand 1 dag overtijd en toen had ik dat al, haha! Het is heel lastig, maar probeer vol te houden zodat je een positieve test krijgt, hoop het voor je! Ik zal voor je duimen...

16. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Haha ja ik denk dat iedereen het wel herkent :p Dankjewel! Ik ga proberen geduld te hebben.. (a)

17. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Even een kleine update, vanmorgen was m'n temperatuur goed gedaald (36.6 op de rest van de week 36.8/36.9). Normaal wordt ik ongesteld met 36.6/36.5 dus ben eigenlijk nu aan het afwachten tot het doorbreekt :(

Deel Deze Pagina