oor en keelontsteking

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicolevanl, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    #1 Nicolevanl, 26 nov 2009
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
    Vandaag bij de dokter geweest en mijn zoontje van 7 maanden heeft keel en oorontsteking. Hij heeft al paar dagen hoge temperatuur en wil geen enkele fles melk meer drinken. Uit een tuitbeker wat diksap of uit een fles wat diksap drinkt hij wel, maar ik krijg de melk er niet in. Heel gek. Ik heb nu antibiotica gekregen en dan zou binnen 2 dagen de ergste klachten weer over moeten zijn.. en zou hij weer gaan drinken. Herkent iemand dit toevallig? IK ben zo bang dat hij geen fles meer hoeft en hij niet aan de hoeveelheid vocht nu komt...

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn zoontje heeft precies hetzelfde (zie mijn topic op het babyforum). Hij weigert ook al zijn flessen, en wil nu zelfs geen sap van een lepeltje drinken. Laat staan melk.
    Ik denk dat het echt met de keel- en oorpijn te maken heeft, en niet dat ze ineens geen melk uit een fles meer willen.
    Bij mij zei de huisarts: als hij 12 uur geen plasluier meer heeft gehad, of als hij geen lichaamsvocht meer heeft (snot, tranen), is er sprake van uitdroging. Tot die tijd kunnen ze nog op hun reserves voort. Ik vind het ook eng allemaal hoor!!

Deel Deze Pagina