Schildklier en [proberen zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WendyH1979, 12 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyH1979

6 feb 2008
    46
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Capelle aan den IJssel
    Hallo Allemaal.

September 2006 ben ik gestopt met de pil. Bij ons begon het oudeschap toch wel te kriebelen. :) Na een aantal maanden kwam ik er achter dat mijn ongesteldheid erg onregelmatig was. Dus in april 2007 ben ik langs de dokter geweest. Die heeft me door verwezen naar de gyn. Na een aantal keren bloedprikken en een echo maken, kwam de gyn erachter dat mijn schilkdlier iets te snel werkte en zij heeft mijn weer door verwijzen naar de internist. Van hem moest ik ook weer bloedprikken en hij zijn dat mijn schildklier juist iets te langzaam was. Leuk, fijn, gezellig... :( Sins december 2007 slik ik thyrax 0,025 mg. Eind januari moest ik weer bloedprikken :x Ik kan totaal niet tegen naalden... Een week later kreeg ik te horen dat het wel iets vooruit is gegaan maar nog niet helemaal. Ik mag het dubbele gaan slikken. Eind maart mag ik weer bloed gaan prikken (5de x in nog geen jaar) en krijg ik weer de uitslag. Opzich vind ik het niet erg, maar voor dat je weer een afspaak heb gemaakt, dan ben je weer een aantal maanden verder. Dat voelt zo grrrr. Sorry voor mijn lang verhaal, maar ik moets het even kwijt. Dat je vruchtbaarheids problemen heb, daar loop je niet echt te koop mee. Ben blij dat deze site bestaat. Zijn er nog meer dames die deze problemen herkennen?

Groetjes, Wendy

2. Pien27

Pien27 Lid

22 jan 2008
    70
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Wendy,

Balen hoor dat je schildklier niet goed werkt. Maar gelukkig kunnen ze dat tegenwoordig goed afstellen. Zelf slik ik al jaren thyrax en dat gaat prima. Mijn eerste zwangerschap is helaas wel in een miskraam uitgelopen, maar volgens de internist heeft dat waarschijnlijk niets met schildklier te maken. Ben nu onder strenge controle bij internist en voor controle van zwangerschap kwam ik de vorige keer ook direct in het ziekenhuis terecht. Brr, prikken is ook niet mijn ding; maar als je in gedachte houdt waarvoor we het doen.....

veel sterkte in ieder geval!
    Groetjes, Pien

3. WendyH1979

6 feb 2008
    46
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Capelle aan den IJssel
    Hoi Pien,

Dank je wel.
    Zo ver ik het goede doel maar in gedachte houd, kan ik wel positief blijven. En ooit zal het bij ons ook wel gaan lukken. Maar het is af en toe wel moeilijk. Gelukkig zijn er medicijnen uitgevonden hier voor.
    Jammer dat je een miskraam heb gekregen. Eindelijk in de wolken en dan word je er af gegooid.

Jij ook veel sterkte. En hopen dat 2008 ons jaar mag gaan worden.

Groetjes, Wendy

4. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Hier is al een topic over.........dus deze wordt denk ik gesloten.. :(

Deel Deze Pagina