Helaas Omo wit net Begin nu wel meer zere borsten te krijgen.. Denk dan toch ineens langere cyclus deze maand.
Ah nee, zo jammer! Ik hoop dat je menstruatie alsnog uitblijft. Ik heb nog steeds nergens last van, ben benieuwd morgen.
Vind het heel spannend! Heb nooit zoveel geduld maar wil echt wachten tot na mn nod, ben bang voor teleurstelling haha
En? Is je menstruatie doorgekomen of heb je alsnog een positieve test? Bij mij is er nog steeds geen teken van een komende menstruatie, alleen zijn mn borsten wel wat gevoelig. Gelukkig komt mn vriend morgen thuis en dan wil ik gaan testen!
Heb getest hoor! Er was helaas niks te zien . Maar we geven de hoop niet op, er is nog geen teken van menstruatie dus we blijven hopen.
jammer misschien komt het omdat eht niet met ochtend urine was. spannend hoor. Ik duim voor je en ook voor chantal.
Wat balen!!! Hopelijk test je alsnog positief! Nog steeds geen menstruatie nu 5 dagen overtijd. Heb in maart ook ineens een cyclus van 36 dagen gehad dus ga ervan uit dat mijn eisprong later is geweest en ik later ongesteld word
Ik heb sinds gisteravond wat meer last van mijn borsten, ze beginnen nu wel wat gevoeliger te worden, maar verder geen krampen of andere tekens van mn menstruatie. Mijn vriend is ervan overtuigd dat ik deze week een positieve test in handen heb haha, hij heeft er een aantal keer over gedroomd zegt hij, dus laten we het hopen!
@popcorn neee balen @nayaaa spannend! Kan nog alle kanten op! Hier drie dagen buikpijn zit rond m'n ei.......
Hoi lieve meiden, Sorry dat ik zolang niks heb laten horen, er waren nogal wat probleempjes hier maar het is opgelost. Nu kan ik t jullie eindelijk vertellen, ik ben hartstikke zwanger!! Heb donderdagochtend met ochtendurine getest en er kwam een mooie streep te staan. Ben zo ontzettend happy en mijn vriend ook. Nu maar hopen dat alles goed gaat en hoop voor jullie allemaal ook snel een positieve test! Liefs naya