Ben al een paar dagen overtijd, dus toch maar even een testje gedaan. In de bijsluiter stond dat je 2-5 minuten moest wachten op het resultaat. Na 5 minuten zagen we een heeeeeel licht streepje verschijnen. Wil voor de zekerheid overmorgen nog een test doen.
Ik ken deze testen niet maar ik zie wel een streepje!! Eigenlijk zou ik zeggen heeeeel snel naar de kruidvat of etos en daar 2 voor 5 euro die cassettes halen!! Zijn erg gevoelige testen die van de etos zijn van testpoint en zijn alleen een beetje donkerder van kleur dan de kv met de uitslag!
Het is een test van testjezelf. Maar zal inderdaad eens kijken met die van kruidvat, heb ik al meer goede ervaringen over gelezen!
Streep is streep hoor! En als hij daadwerkelijk binnen de afleestijd verschenen is ben je hardstikke zwanger. Gefeliciteerd!
Voorzichtig gefeliciteerd, het is in ieder geval een hele duidelijke streep. Wanneer ga je een KV-test doen?
Vanochtend opnieuw de test gedaan met ochtendurine en ja hoor, streep was nog wel vaag, maar je zag hem echt! Dus gelijk huisarts gebeld en de assistente feliciteerde me gelijk... Ik ben dus zwanger! De assistente vermoed 5 week, aangezien de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid 18 januari was. De baby is zeer gewenst alleen nog niet gepland, maar we zijn super blij!! Nu de verloskundigenpraktijk bellen...