Hallo meiden, Ik zit hier in onzekerheid te turen naar mijn testen. Zijn ze nou positief of niet. Heb in december een miskraam gehad dus ben deze keer heel onzeker. Ook omdat ik 5 dagen eerder bloedverlies had dus 5 dagen voor nod. Dat duurde ongeveer 4 dagen maar was minder dan een gewone menstruatie. Paar dagen na de bloeding deze testen dus, de verloskundige zei dat het waarschijnlijk om een innestelingsbloeding ging maar die duurt toch geen 4 dagen. Hoop dat ik snel duidelijkheid heb.
Ja ik hoop ook dat die snel gaat oplopen.. Net 2 testen gedaan van clearblue maar alle 2 negatief. Die met het plusje en de met zwanger/niet zwanger zonder week indicator. Toch maar weer van de kruitvat halen al denk ik nu dat die vals positief is omdat de van cb negatief zijn.
hoi , die kruidvat test is zowizo positief hoor . nu alleen nog hopen dat ze oplopen, die cb hebben naar het schijnt meer hcg nodig he ... met het bloedverlies voelt het natuurlijk niet goed , ik heb het deze maand ook gehad . ook eerst bloed dan posi testen en dan toch een miskraam maar het kan alle kanten uit he ,er zijn ook veel meiden die bloed hebben en wel gewoon goed zwanger zijn ! ik hoop voor jou dat het wel goed is en inderdaad het een innesstelingsbloeding was veel succes! xxx
Je pakt helaas net de 2 CB-testen waar je nu nog niks aan hebt! Alleen die met de weken-indicator reageert op weinig HCG. Zonde meid! Ik vind die van het KV er niet vals positief uitzien, dus ik zou idd nieuwe KV-testen halen... Succes!
ja vandaag weer dezelfde lichte lijn... en zeurende hoofpijn en raar gevoel in mn baarmoeder... Al 2 dagen hetzelfde van die rare steekjes maar het voelt niet hetzelfde als toen ik mn miskraam kreeg in december.. verder ook enorme stemmingswisselingen wat ik normaal alleen heb een dag voor ik ongi word.. Toch ook net een action test gedaan en die is ook negatief dus ik heb gewoon echt geen idee..
Vanmorgen weer dezelfde lichte lijn.. Dus ga er nu maar vanuit dat ik gewoon te vroeg heb getest maar wel zwanger ben, Had bij mn dochter pas een goede positieve test toen ik al 8 weken was. Volgende week naar de verloskundige voor een echo dus denk dat ik dan wel zekerheid krijg. Toch doen al jullie reacties mij wel goed
Lichte test en volgende week al een echo?? Ga er maar vanuit dat je geen zekerheid hebt want zo vroeg is er nog niks te zien. Ik schat dat je voor je nod zit aan je testen te zien,dan ben je volgende week +-5wk en dat is echt vroeg voor een echo maar succes!