Super toch!!! En bij mijn eerste voelde ik niks. Tot bij 7 weken had ik 1 dag keiharde misselijkheid en sindsdien viel ik iedere avond in slaap op de bank tot 13 weken. En bij 30+ pas maagzuur en vroeg wakker. Dus het kan hoor😊
Pffff... zijn net over de Nederlandse grens. dus nog 2uur tuffelen eer we thuis zijn. Ik heb zoo sterk het vermoeden dat die test het verkeerd aangegeven heeft afgelopen vrijdag, dat ik niet zo goed meer durf te testen. en zou zoo graag een klein hint van mn lichaam willen maat ook dat nog niet dus... naja we zullen het straks weten!
Nou eindelijk thuis!!! na een 6uur durende rit. expres niets gedronken vanaf een uur of 9. Thuis aangekomen zie ik gewoon helemaal niets op de mat liggen... gelukkig zou een ander pakketje bij de Ah afgeleverd worden. Dus toch maar snel op de fiets gestapt en richting de ah. Ook stiekem maar gauw langs de trekpleister voor de 2v5 euro. Thuis gauw onder de douche gesprongen en getest met de 2 testen. 1 van trekpleister en 1 van cb digitaal. gauw met mn kop onder de straal...pff wat had ik hier naar uitgekeken het hele weekend! maar, het was het wachten dubbel en dwars waard!! De test van trekpleister gaf 2 dikke strepen en de cb een vette zwanger!!! joehoe!!! zooo blij en gelukkig dat we zijn!!! Nu echt mega hopen dat het lekker blijft zitten en alles overleefd...dat vind ik nu wel weer erg spannend! maar, heb er vertrouwen in, lekker gezond leven en mn ding doen, dan moet het vast goed komen! Heel bijzonder is dat het op een week of 2 na dezelfde tijd als vorig jaar was.. een dubbel wondertje dus!!♡
Woehoe!!!! Yes, yes!!! 🎉🎉🎉 Gefeliciteerd!! Hopelijk kun je er lekker van genieten. Ik vond de 1e 12 wk ook hartstikke spannend. Maar gelukkig ging de 2e zwangerschap goed.
Heb je topic gevolgd! Wihoe!! Gefeliciteerd! Dat je maar een mooie voorspoedige zwangerschap mag hebben en straks een mooi gezond kindje!
Wauw, wat een leuk 'verhaal' om alle berichten te lezen. En dat met een happy end😉 Ik vond het zelf gewoon spannend om verder te lezen of je nou wel of niet zwanger zou zijn haha! Van harte gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het een goede zwangerschap zal worden!
Irisn... heb jij ook eerder ok een echo gevraagd? voor stukje zekerheid? zit beetje in dubio wat dat betreft... en Burns...vond het zelf ook mega spannend haha! en super blij met het einde tot zoverre. Nu vind ik het erg spannend, of het hartje zal gaan kloppen of niet.....
Ik had ivm eerdere mk bij vijf weken al een echo, was stom toevallig, was net na de test bij de gyn. Daarna bij acht weken gedaan
Van harte gefeliciteerd!! Ik had als ik jou was echt niet nog zo'n bijzonder weekend vol kunnen houden en in Parijs getest. Daar moeten vrouwen immers ook gewoon testen haha! Knap hoor dat je wilde wachten. Het is je gegund!