hoe kun je nu zeggen dat je cyclus weer normaal is na 7 weken.....??!! je bent dan hooguit 1x ongi geweest alles kan anders zijn na een bevalling..(ondanks pill). lichaam wordt gereset...
Enige wat het eerst in me opkomt, ik moest de eerste weken echt niets weten van sex hoe kan iemand zo snel al snel hebben (maar dat is verschillend natuurlijk) Ik zeg laat lekker die opmerkingen links liggen. Maar als je zo voorzichtig bent geweest denk ik dat het wel los zal lopen. Niets is zo onvoorstelbaar als een vrouwelijk lichaam ookal ben je altijd netjes op tijd geweest. Je kan er altijd een test tegenaan gooien, maar zit er niet nog hcg in je bloed van de laatste?
nou laat je het wel even weten?? pff belachelijk zeg dat ze dat gewoon langs zich heen laat gaan! enne stalken hahaha dat hoop ik toch niet zeg! (mocht je wel zwanger zijn) Wanneer komt je vriend thuis met test?
over opmerkingen.... ik word letterlijk nagewezen momenteel...... en tig opmerkingen... zelfs mensen die medemoeders achter mn rug om aanspreken.... dus tja.....
Da zie je toch dat ik t zeg! Was bij mn vorge ook! En bij iedereen is het anders.. de een is de cyclus in de war, de ander is gelijk goed! Je kunt er niks van zeggen toch
Mijn cyclus was ook weer helemaal honkiedorie na de bevalling, dus het kan inderdaad wel! Al werd die naar zo'n beetje 8 maand opeens heel raar, was ook niet zo vreemd want ik was zwanger.
en ook dat zegt echt niets hoor...... bedoelde het niet lullig trouwens, maar wat ik bedoel, is dat je lichaam nu toch echt anders kan zijn... dus dat je pas na een paar cyclussen kan zeggen hoe je "cyclus" nu is.... het is elke keer weer afwachten hoe je lichaam is na zo'n zwangerschap/ bevalling...
omdat ik met 4 kleine kinderen loop..... Echt bizar hoor... een vriendin mama zei het, ze zag het omdat ze 20 meter achter me liep toen ik oudste naar school bracht....terwijl ik groep ouders passeerde... zij werd dus zelfs aangesproken, door een een andere vrouw, die naar mIJ wees en haar zei: zo wil je toch niet lopen....
Even enorm offtopic: De lounge Praat hier over alles wat niet te maken heeft met zwanger worden, de zwangerschap en baby's.
begrijpelijik hoor.... succes.... (dacht bij laatste ook dat cyclus van slag was..... lang verhaal.... , maar ben er nu heel blij mee...) Ben weer gelijk weg hier.... ga weer de "freakshow" uithangen... (moet oudste zo ophalen van school)
De kunst van het leven is je eigen leven te leiden ... en de opmerkingen die altijd in iedere situatie naar je hoofd geslingerd worden naast je neer te leggen en alleen het goede er uit te plukken. Successss
haha dat wilde ik net ook plaatsen, het kan namelijk gevoelig liggen voor personen die moeilijk zwanger raken en die topic's over zwangerschap juist vermijden ik bedoel het trouwens niet lullig ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Over mij is hier in het durp ook ontiegelijk veel geroddeld! Na 3 kids weer zwanger. Dat het niet gepland was,maakt niet dat we er minder blij mee zijn! We zijn vreselijk blij met ons wonder! Maar idd de opmerkingen waren/zijn niet van de lucht! Ik kan daar ook wel eens verdrietig van worden. Maar ts,succes met testen vanmiddag! Wat spannend zeg! En als het zo is,dan moet het zo zijn! Laat je niet gek maken,het is jullie leven.
Daarom heb ik het ook geplaatst. Er zijn vele die heel moeilijk zwanger worden en dit soort vehalen juist willen vermijden en daarom in de lounge rondhangen. Niet lullig bedoeld...maar het hoort hier gewoon niet Cerberus: bedankt !! TS: ik ben benieuwd wat het gaat worden...wel of niet... Proberen te iets te voorspellen wat cylcus betreft is bijna niet te doen...die lichamen van ons doen maar wat
Sorry dames, wil hier niemand mee raken. Soms weet ik nie waar ik mn topics moet plaatsen! Maarre gefeliciteerd meid!