hoi hoi, heb 2e pb van je gekregen, maar krijg als ik hem open je pagina??? Wil je hem nog eens versturen? Ben ook benieuwd naar jouw test Heb je eigenlijk al zwangerschapsverschijnselen?
o hahaha. Hmmm.. tja.. buikpijn en heeeel erg moe, maar kan ook door t weer zijn hahaha. En jij al verschijnselen?
van die menstruatiekrampjes, al een dag of 4, maar ja krijg nog geen menstruatie, heb ook geen idee of ie komt en heeeeeeeeeeeeel moe, maar ook dat is niet zo raar, we zijn immers net bevallen, af en toe 's nachts er nog uit, om 6 uur op voor de oudste en de hele dag met peuter en baby, niet gek dat ik moe ben natuurlijk Maar normaal heb ik hele zere (.) (.) en die heb ik nu niet
Hier ook opmerkingen gehad dat we nu voor de 7e keer zwanger zijn hoor.... zeker omdat we na 3 vlindertjes ook op het punt kwamen dat we toch niet meer voor een 4e kindje wilden. Maar wij zijn er heel erg blij mee en dat is het enige dat telt. Opmerkingen van anderen gewoon zo snel mogelijk van je af schudden. En qua "freakshow" met het school gaan van de oudste.. hier gelukkig niet zo veel last van. Op school (we hebben een kleine school) hoor ik wel van ouders dat ze zelf nooit zoveel kids (en dan vooral zo kort op elkaar) zouden willen maar ze zien dat wij er blij mee zijn en zijn ook erg blij voor ons. Wel merk ik op straat (vooral bij andere moeders (of mensen in die leeftijdscategorie) dat er 3x gekeken wordt of ze het goed zien.. (3 jonge kids + zwangere buik is toch opvallend blijkbaar) maar ook daar moet je je niet teveel van aan trekken. Nog heel even in spanning.. het is bijna 3u!!!!
Wachtende, ik had eigelijk ff je nick moeten lenen.. hahah nu ben ik wachtende hhaha.. wachten duurt langg!
Hahaha da bedoel ik!! hahahaha we wachten gewoon af mamabri! Hahah nou laat die zere (.) (.) maar zitten hoor.. hahaha das nie fijn! hahaha
Ach ja.. zo ziede maar weer de mensen hebben altijd wel weer iets te mouwen! Maaarrrrr ik wacht nog steeeedss... hahahaha
spannend zeg! heb het hier ook al een keer gedacht.. als het zou gebeuren is het natuurlijk hartstikke welkom maar als ik eerlijk ben moet ik er zelf echt even niet aan denken! hoewel ik het geweldig vind om zwanger te zijn hoor maar gewoon even mijn lijf voor mezelf (behalve dan de bv ) en genieten van me kleintjes... ga ook binnenkort een testje doen gewoon voor de zekerheid want ben nog niet ongi geweest! cerberus; belachelijk gewoon! dat mensen anderen niet in hun waarde kunnen laten zeg! TESTEN!!!
Aaah gefeliciteerd!! Dus dan moet je wel ff wachten met je boek schrijven meid, daar heb jij t te druk voor dalijk
Ooh Gien, voor jou ook spannend meid!! Ik zou er nu nie zelf voor kiezen, idd n aanslag op je lijf! Maar als het zo is dan ben ik er super blij mee! Meeeer dan welkom... oooo ben helemaal hyper!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat heb ik ook hoor, ik kies er niet zelf voor, maar als het komt is het ook hier meer dan welkom (weet alleen nog niet hoe ik het mijn man moet gaan vertellen de arme jongen schrikt zich kapot denk ik hahahaha) 1 voordeel, meneer wil graag een bus. We hebben nu (althans ik) een citroen c5 en hij een kleine auto. Dus van de week begon hij weer over een bus. Ik zei, die hebben we niet nodig want 3 passen in de citroen en we kopen pas een bus als we een 4e krijgen en die krijgen we niet... Hoezo de Goden verzoeken? hahaha we wachten af