Welke fiets?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke fiets...

1. Fiets 1

2. Fiets 2

3. Fiets 3

4. Fiets 4

5. Geen van allen..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. #1 Eerised90, 26 sep 2011
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
    Van het verjaardagsgeld van de kleine meid willen we een fietsje kopen.
    Ze is 2 jaar geworden en 95 cm nu, ons stoere vrolijke meisje.

Ik twijfel tussen deze:
    Fiets 1
    Bekijk bijlage 185900

Meisjesfiets 12 inch wit

Iemand ervaringen met deze webshops?
    Of met de fietsen zelf?
    Is het stuur van die beachcruiser erg breed?
    Of heb je miss een tip voor een leuk fietsje?

Budget is max 100,-

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

fiets 1 vind ik de leukste :) heel erg vrolijk fietsje

3. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik ga ook voor fiets nr1!! Zooo schattig...

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Fiets 3 stoer!!!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik zou voor een iets degelijker fietsje gaan.... vind met die open wielen en alleen spartbord niet veilig.... fietsje 2 is wat dat betrefd wel goed, maar vind er veel plastic aan zitten, bv de trappers das zo stuk.... fietjes met zo'n dubbele stang is ook lastig straks al ze leren fietsen vind ik altijd, is moeilijker op en afstappen.....

ik heb dus gekozen voor geen van allen

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind fietsje 1 erg leuk, maar ik ben het wel eens met Evelien69, ik heb dus ook gestemd op "geen van allen".

7. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    kwaliteit kan ik niet zien op foto's, maar van uiterlijk vind ik fiets 4 de mooiste!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.821
    3.346
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben fietsje 2 gekocht daar, maar dan 16 inch. Onze dame was 1 meter toen we gingen kiezen (veel twijfel dus over de maat) . Het fietsje is érg leuk. Nadeel is dat je het dus wel een beetje zelf in elkaar moet zetten nog, bij ons zat er iets verkeerd voorgemonteerd + het achterlampje was beschadigd. Ik vond het te veel gedoe om er weer achter aan te gaan ;) dus mogelijk is de service wel goed hoor.

Het fietsje is verder echt gewoon super. En tja, de plastic trappers. Ik heb niet het idee dat ze dat nu al snel beschadigen, tenzij je zó 'n rauwdauwer hebt. Levering was verder wel vlot enzo.

Of ik er nog eens zou bestellen? Ik weet het niet. Als je in de winkel koopt zie je wel gelijk hoe het fietsje er écht uitziet als zijnde krasjes/ beschadiginkjes etc. Anderzijds: Het zijn hartstikke leuke fietsjes en wat betaalbaarder dan in de winkel- dus tja, wat dat betreft is het weer wel de moeite waard. Misschien moet je ook een beetje mazzel hebben..

9. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ik zou kiezen voor fietsje 2 en dan alleen om prakitisch reden.
    Fietsje 2 heeft namelijk als enige een pakjedrager. Mijn ervaring hier ( wel 2 jongens hoor ;)) is dat ze altijd achterop hangen...en dat kan dus niet bij die andere fietsjes! Maar goed weet niet hoe jou dochter verder is...
    Succes met de keuze! Vind ze allemaal mooi hoor!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Maar als dat niet kan, kan het niet. Dan moet je wel op het zadel. (of verzinnen kinders dan wel weer wat anders?)

Persoonlijk vind ik fiets 2 het minst stoer, fiets 1 heeft een mandje dan kan ze wel makkelijk iets meenemen.

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Mijn dochter heeft fiets 1. Zij kreeg hem voor haar eerste verjaardag, en van die fiets staat het zadel wat hoger door het poppenzitje achterop, kon ze er dus nog niet bij, maar dat zal met 95 cm wel gaan.
    Mandje voorop is heel slap zit al een andere op. achterop is naar beneden gebogen omdat ze haar been erover heen zwaait met op en afstappen.
    De fiets zelf is wel stevig.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Eigenlijk zou ik 'geen van alle' moeten stemmen, omdat ik helemaal niet van al dat roze houd. Voor m'n dochter zou ik deze dus niet kopen.
    Maar gezien je voorselectie houd jij wel van roze. Dan vind ik fiets 4 verreweg de leukste. Had voor zoonlief ook een beach cruiser willen kopen, maar hij mocht zelf kiezen uit 3 fietsjes die wij hadden uitgezocht en hij riep meteen dat hij die helemaal niet mooi vond.

Ik zou 'm wel even willen 'voelen' voor de kwaliteit. Of kun je 'm nog makkelijk retour sturen?

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik vind fiets 4 ook het mooiste

14. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou ervoor kiezen om naar de winkel te gaan om een fietsje te kopen.
    Dan kan je ze beter vergelijken en kijken op welke fiets ze het beste zit.

15. Giltje

Giltje Niet meer actief

same here :D

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik vind fiets nr 2 erg leuk

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik twijfel zelf tussen fiets 1 en 4 voor mijn dochter! Ik heb beide oook op het oog, maar heb gestemd voor fiets 1, omdat ik het stuur het stuur van fiets 4 denk ik te breed vind.

Deel Deze Pagina