Gefeliciteerd!!! Die kruidvat test die heb ik destijds ook gebruikt en die zijn heeeeel gevoelig!!! Heb ze eerder gebruikt en toen was het negatief ik was toen ook niet zwanger, later gebruikt tijdens mijn zwangerschap en hij gaf meteen positief aan.
Hij is zo mooi gedroogd. Morgenochtend doe ik er nog 1 en dan hopelijk maandag een afspraak maken. Iedereen super bedankt voor de felicitaties. Voelt allemaal zo onwerkelijk!
Prachtige test en wat een wonder, kiekies en kiekiesman van harte gefeliciteerd met jullie wondertje. En kiekies, jij kunt maandag echt de verloskundige bellen voor een afspraak
Wauwww krijg Gwn kippenvel en tranen in mijn ogen.. Het is je super gegund van harte gefeliciteerd..!
Die is zeker positief! Had ook zo een test, met soortgelijk streepje en ben nu ruim 36 weken Het is jullie van harte gegund, gefeliciteerd en geniet van dit wonder!
Haha is jammer dat het te privacy gevoelig is, maar zijn gezichtje zien dat ze echt zwanger is, is echt heel mooi!! Gefeliciteerd lieve schatten van me!! P.S. Zal die WC niet kussen, maar N
Tranen in mijn ogen van ontroering! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je een fantastische zwangerschap zult hebben!!