Ei gespot, toch?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Draagmoeder1976, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik denk het wel, maar even voor de zekerheid. Ik heb mijn ei gespot toch.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat denk ik wel morgen nog even testen dan weet je of dit je piek was

3. Draagmoeder1976

Is het dan wel handig om vanavond te insemineren?

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Die zier er positief uit hoor:)
    Heb je 1 of 2 inseminatiepogingen? Vandaag en morgen zou ideaal zijn!

Bij 1 poging dan zou ik idd voor vanavond of morgenvroeg gaan:)

5. Draagmoeder1976

Ik heb onbeperkte inseminatiepogingen;) We doen het met een spuitje bij de wensvaders thuis, dus niet via het ziekenhuis. Goed dan, vanavond voor de eerste keer insemineren deze ronde. Oei spannend weer:D

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jaa dan zou ik zeker vanavond al beginnen en morgen (en overmorgen als je toch onbeperkte pogingen hebt ;)) nog een keer.
    Morgen ook weer een ovutest doen. Gewoon even door testen totdat hij weer negatief is. Succes!

Is dit de eerste ronde?
    Als ik het goed begrijp ben je dus draagmoeder voor de wensvaders? Wat ontzettend goed!:)

7. Draagmoeder1976

Bedankt voor je tips! Dit wordt de tweede keer dat we het proberen. We zouden in Oktober beginnen, maar ik dacht mijn September ei te voelen de vorige keer en toen hadden we het spontaan een maand eerder geprobeerd. Was dus geen ei, volgens mijn ongi was die een week later. Nu dus met ovutesten voor het echie zeg maar. En ja ik ga, als het mag lukken, draagmoeder worden voor twee hele lieve mannen :)

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wouw.. wat knap van je.. heb je zelf ook kinderen?
    Heb weleens gezien/gelezen dat als je draagmoeder bent je zelf eerst een kindje van jezelf moet hebben ofzo? :(Lijkt me logisch maar ben benieuwd bij jou :)
    Heb diep respect voor je dat je iemand anders helpt ermee :)

9. Draagmoeder1976

Ik heb een heerlijke zoon!! Meer kindjes hoef ik zelf niet. Het is het beste om draagmoeder te worden als je eigen kinderwens vervuld is ja. Dit omdat het afstaan anders een stuk moelijker zal zijn en omdat mocht er wat gebeuren met de draagzwangerschap en je geen kinderen meer kan krijgen je jezelf altijd voor de kop blijft slaan. Bedankt:)

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jee wat knap zeg, dat je dat kunt!
    Ook super vet dat je dat voor 2 mannen doet. Geweldig :D
    Ik hoop voor jullie dat het maar snel mag lukken :)

11. Draagmoeder1976

Dank je xElles:)

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik vind het ook knap van je !

heb ook nog een vraagje ivm wensvaders, doneren ze beide sperma, of niet?
    ik ken ook een koppel homo vrienden, zij starten volgend jaar (jan 2014) met een draagmoeder... vind het nu al spannend voor hen!

13. Draagmoeder1976

Hoi mamavanmenno, nee 1 vader doneert. Ze hebben van te voren bepaald wie de biologische vader ging worden en dat is ook het beste. Maar daar staat wel tegenover dat de vader die niet doneert wil dat het kindje zijn achternaam krijgt:p Gaaf dat je vrienden ook een kindje mogen krijgen op deze manier.

Net weer een test gedaan en vandaag is mijn echte piek, gister waren de streepjes net zo donker vandaag is de teststreep donkerder dan de controle. Nou de eerste lading zit er in ieder geval in:D

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    :D lol

Wel goed opgelost zo zeg :)
    Donatie van de een, achternaam van de ander.

Nogmaals super tof dat je dit doet :)
    +1, respect, kuddo's, vind ik leuk (ennnn wat is er nog meer? :D )

15. Draagmoeder1976

Vond het ook mooi opgelost van de mannen, ik weet daarom ook dat ze er goed over hebben nagedacht:D

Wat is kuddo's?? Enne nogmaals bedankt:p

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg er kippenvel van,wat gaaf! Respect voor jou :) Ik hoop dat je snel weer 2 streepjes plast,maar dan op een zwangerschapstest :D

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh dat was toen toch ook van zo'n site? Net voor Hyves.. weet niet meer hoe het heet :p Sugerbabes en partydudes ofzo haha!! (niet dat ik dat had hoor, maar ik herinner me dat mijn broer het altijd over de 'kuddo's' had..)
    Voorloper van 'vind ik leuk' ;)

Edit:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Kudos_(computerterm)

Deel Deze Pagina