Hey meiden, Wie wil er even mee kijken? Normaal gesproken heb ik wel een redelijk evenwichtige temperatuur. Alleen deze maand snap ik er niets van. Volgens ff heb ik mijn ei nog niet gehad, maar de symptomen heb ik allemaal wel. Ik heb normaal last van pms, dus die klachten heb ik ook allemaal al. Nu snap ik er dus helemaal niets meer van. Na mijn mk in november '09 is mijn cyclus ook heel anders, dus daar valt ook geen touw aan vast te knopen. Eigenlijk het enige dat echt altijd duidelijk is zijn de symptomen. Liefs. 2b3b2b Ovulation Charts
Mmm, lastig! Ik heb nog niet veel ervaring met tempen, maar dit is wel erg onduidelijk ja. Sorry dat ik je niet kan helpen, succes ermee!
Dank je voor je mening. Jij ook succes. Zag dat jij ook een mooie temp had. Zag dat je ook wilde testen. En? Liefs.
Vond je mijn kaartje mooi en duidelijk dan? Zoals ik al zei: mijn eerste maand met tempen en dus nog niet veel ervaring mee. Ik heb donderdag negatief getest. Toch bleef ongi uit. Toen vanmorgen nog weer (2 verschillende) testen gedaan, weer negatief. Even later werd ik ongesteld. Weer een hele teleurstelling.. Sterkte ermee he!
Hoi hoi, ik heb even voor je gekeken. Je hebt je ei nog niet gehad. Wacht maar af, waarsch gaat je temp over enkele dagen stijgen en dan staat er ineens een kruis. Beschouw wel elke dag als vruchtbaar hoor, ik had een laat ei (slapend ei noemen we dat) waarvan ik 4 dgn later pas een rood ff kruis kreeg, en ik heb het geluk dat ik die cyclus zwanger ben geworden. Er is goede hoop meid, je kaartje ziet er veelbelovend uit x Pina
@ Jois, wat balen dat je ongi bent geworden. Ik doelde op dat er mooi te zien was wanneer je je ei hebt gehad. @Pina, nog heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. Bedankt voor je uitleg. Ik zal kijken en afwachten wat er allemaal gaat gebeuren deze maand....