Hoi, Ben ik weer met mijn ovulatietesten... Vorige cyclussen was er echt een knaller en daar zat ik nu ook op te wachten, gister was de test veel lichter en vandaag wordt hij weer donkerder. Temperatuur is nog niet omhoog, is de test van vrijdag donker genoeg om hem als positief te beschouwen? Onderstaande testjes: Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
Morgen zal je het weten dan moet je temp gaan stijgen zodat vandaag de eisprong was. Is hij niet gestegen dan zou die van vandaag positief kunnen zijn en dan zou je uiterlijk woensdag je eerste tempstijging moeten hebben
Hi lieve allemaal.. ik ben nieuw dus dat ten eerste ik hoop dat jullie mij kunnen helpen gezien jullie ervaringen.. Ik ben nu iets meer dan 3 maanden gestopt met de pil en ik en mijn vriend willen onze kinderwens realiseren. 1 januari 2017 was ik ongesteld en mijn eerste normale cyclus is 29 dagen. Vorige week woensdag de 11e januari begonnen met testen met clear blue dubbele hormoon calculator en gaf een rondje aan, zo ook donderdag en vrijdag. Afgelopen zaterdag 14 januari voor het eerst een knipperende smiley, gisteren ook! En toen hebben ik en mijn vriend geklust voor het eest tijdens deze periode.. vanmorgen weer een knipperende smiley.. hoe lang moet ik door testen? En wat is verstandig om te doen qua klussen? Tevens drinken we deze gehele periode ook niet .. ik hoop op adviezen! Liefs
Hoi, Misschien is het verstandig om een eigen topic te openen anders lopen er 2 onderwerpen door elkaar. In principe is het testen tot de positieve test en daarna zou het niet meer hoeven. Om de dag sex hebben in de vruchtbare periode is genoeg.
Helaas dus geen ei gevolgd uit de test van vrijdag! Ik duim dat je uiterlijk woensdag een mooie stijging hebt en de test van gisteren dan nu wel gaat leiden tot een eisprong.
Ohhh daar is ie dan toch, de knaller!! Waarom ben ik elke keer zo ongeduldig toch een beetje onzeker door de pcos denk ik..