RogiJuli: Bedankt voor je reactie. Heb het nooit gehad in de vier jaar zo test Heb ook nooit positieve ovulatietesten omdat ik geen eisprong van me zelf krijg
Effe een vraagje Vanmorgen om 6 uur moest ik plassen. Toen heb ik het opgevangen in een potje En om half 1 een test gedaan want ik had geen test in huis Maar nu is de test lichter Heeft het mee te maken dat het 7 uur in de koelkast heeft gestaan
Nee hoor urine kun je wel even bewaren. Ik moest urine bewaren voor mvm . Stond ook uren in de koelkast
Ik vrees ook voor een reactie op lh, zeker omdat je al meerdere lichte testen hebt en nu weer lichter. Ik heb ook pcos en heb al best vaak redelijk duidelijke streepjes gehad, welke niet van een zwangerschap waren, maar door eisprong (of poging van mijn lijf daartoe Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb voor je!
Ah wat ontzettend zuur zeg!!! Ik weet wat het is om zoveel moeite te moeten doen om zwanger te raken. Dikke knuffel.
30 dec de piek dan zou je eisprong op 1 januari zijn geweest en dan 2 januari 1 dpo. Je zou dan rond 13 januari kunnen testen (12 dpo). Kan je het echt niet volhouden dan op 11 januari (10 dpo)