OOOO advies gevraagd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kellyk, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyk

kellyk Niet meer actief

So ik ben onzeker nu!

Ik zit nu 10 dpo en heb roze/donkere afscheiding.......komt mijn ongi dan nu al.....ik had toch echt het gevoel zwanger te zijn.

Iemand advies of ervaring? Die het zelfde heeft gehad?

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Zou ook een innesteling kunnen zijn...

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ja 20% van de vrouwen krijgt een kleine innestelingsbloeding.

4. kellyk

kellyk Niet meer actief

Innesteling zo laat???

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ja dat kan, of je wordt ongesteld.
    Als het maar even duurt is het een innestelingsbloeding

6. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Innesteling kan nog, hoor! Hopelijk zet het niet door..
    Mijn vorige cyclus had ik hetzelfde, twee dagen later was ik ongesteld. Met een korte lf is het een beetje onzeker wat het bloedverlies nu wil zeggen, innesteling of begin van je menstruatie..

7. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    10 dpo innesteling is helemaal niet laat hoor. Ik heb op 13dpo nog een innestelingsbloeding gehad. Innesteling vind meestal plaats tussen dag 6-12 dpo vertelde de gyn.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had mijn innestelingsbloeding (roze afscheiding) op 9 DPO. Kan best zijn!!!!

9. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja idd dat kan had het ook al gelezen, maar omdat ik regelmatig voel aan mijn bb mond ivm de stand en slijm zag ik dus nu het bloed aan mijn vinger helder rood niet veel komt ook niet uit mijn vagina het zit alleen een beetje aan mijn vinger. Als ik mijn bb mond tussen mijn vingers neem komt er dus helder rood uit ik vermoed dat mijn ongi eraan komt vrijdag ofzo. Dit zal dan wel het begin zijn wat ik dus normaal nooit zie of voel want dit is mijn 1ste ronde. Zal het is in de gaten houden of dat altijd zo is je zou dus dan al een aantal dagen vantevoren kunnen zien of je ongi wordt en dus hoef je ook niet in de stress te zitten. Das dan wel weer een voordeel!

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik had ook een innestellings bloeding op 10 dpo. Ik dacht zelf toen dat mn ongi erg vroeg kwam, maar na 2 keer vegen zag ik geen bloed meer. Bleek een paar dagen later ook zwanger te zijn ;)

11. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja dus het is nog niet vergeven zeg maar.
    Had jij ook helder bloed?

Het is wel raar want het is een andere buikpijn als anders en ook de steekjes in mijn borsten blijven. Het bloed Nouja bloed inimini stipjes zie ik alleen als ik voel met mijn vinger het komt er nog niet eens uit dus misschien maak ik me wel druk om niks.

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    kan ik je een hand geven hier t zelfde ook nog niet eerder gehad sinds vanacht oud bloed met afvegen maar denk wel dat me ongi er aan zit te komen t vrouwen lichaam is zo frustrerend! ;)

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Sorry late reactie, maar ja ik had helderrood bloed. Dacht zelf dat ik eerder m'n ongi had ;)

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Kellyk heb je al duidelijkheid?

Ik lees even mee :) vergelijkbare situatie

Edit: zie nu pas je banner... sorry!

Deel Deze Pagina