hopelijk blijft hij zo meis maar is heel gewoon he tot je NOD verhoogde temperatuur als die maar zo blijft dan zit je goed dus overtijd en verhoogt suk-6
Ja hoor, is alleen nog zo weinig over te zeggen. temp gaat pas op dag van menstruatie naar beneden. dus kan beide kanten op! Spannend hoor!
Ziet er inderdaad goed uit!! Maar elke dag klussen : : Ik hoop dat het gewerkt heeft... Je zou haast zeggen: dat kan niet anders Succes
hoi de temperatuur is naar 8 dagen met 0,1 graad gestegen, erg maf. heb over 4 a 5 dagen me NOD. patricia
Haha praat je tegen jezelf meid Nou nog een paar daagjes wachten en dan weet je het zeker! Succes hoor, duimen
Patricia, Het ziet er goed uit voor je! Hopelijk blijft je lijntje stijgen! Mag ik vragen op welke manier jij temperatuurt? Ik ben er ook mee begonnen deze cyclus. Liefs
Dat is inderdaad het beste. Alleen ik kan dat niet goed bij mezelf. Dus ik temperatuur onder m'n tong. Lekker makkelijk, maar niet optimaal. Ik kijk even hoe dit gaat. Anders moet ik ook rectaal temperaturen . Liefs
@femke ik had woensdag middag al getest, en toen kreeg ik een heel vaag verticaal streepje (cb) die trok heel langzaam weg. me vriend wil graag dat ik zondag ga testen omdat ie er dan ook bij is, maar ik kan me moeilijk inhouden, om het nog niet te doen. patricia
tjee zondag pas. Wel begrijpelijk dat je vriend erbij wil zijn. Denk je dat je het red tot die tijd? Eerste test zag er goed uit als ik het zo hoor! Spannend...