Ik heb vanmorgen een ovulatie test gedaan en kreeg een gezichtje . Nu vroeg ik me af wanneer kan ik dan mijn ei verwachten. Na 1/2 jaar wil ik natuurlijk niet missen.
binnen 2 dagen komt je ei dan als je een smile op je test hebt hij geeft namelijk je 2 beste dagen aan!
Ben ik weer . Gisteren een positieve ovulatie test gehad en vanmorgen is mijn temp 0,3 gestegen. Snapt hier iemand iets van ??
Heb je een online temp kaartje kunnen we meevolgen, en normaal moet je drie dagen achtereen hoge temp hebben vooraleer je zeker kan zijn van ovulatie, volgens ff
Ik vul dat op FF in ja . Gisteren is mijn temp gezakt wat normaal mijn eisprong is vergeleken bij andere cyclussen. Vanmorgen is hij dus gestegen met 0.3 . Dat je bij FF hey pas na 3 dagen zeker weet snap ik , maar ik kan mijn eisprong toch niet hebben op de dag dat mijn ovulatietest positief is .
oke dat wist ik niet dacht dat je na je positieve ovutest dan binnen 48 uur je ei springt . Nu vallen er weer stukjes op zijn plaats . Dank jullie wel . Ik heb eergisteren en gisteren geklust dus dat zou dan genoeg moeten zijn hoop ik
Nou snap ik er helemaal niks meer van. Ik gebruik testen van clear blue. Volgens de beschrijving hoef je nadat je een gezichtje hebt niet meer te testen ,maar uit nieuwsgierigheid toch maar een testje gedaan en er staat weer een gezichtje . Wat moet hier nu weer mee .
Vanmorgen is mijn temp weer gezakt naar 36,6 . Straks anders nog een testje doen kijken of hij dan negatief is .
Zo dag 3 van positieve test is aangebroken . Het zal allemaal wel . Ik wacht het af tot begin september . Dacht dat je altijd maar 1 keer positief testen nu al dag 3 dat hij positief was