Wat zegt gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LadyIngrid, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hallo allemaal

Ik wilde even iets met jullie delen en daarbij jullie ervaring / mening vragen.

Ik ben nu 6wk en 2 dagen. Gisteren plots korte heftige kramp en daarna donkerrood bloedverlies. Het ziekenhuis gebeld en ik kon daar terecht voor een echo. Gelukkig was er nog een vrucht te zien, wel heel klein natuurlijk.
    Sindsdien bruinverlies, maar daar maak ik me niet zo druk om.
    Nu het volgende, sinds dat moment gisteren heb ik een ander soort buik'pijn'. Pijn is het niet echt, meer een lichtjes, zeurend gevoel.

Is dit herkenbaar voor iemand? Ik ben wel een beetje ongerust geworden.

Lieve groetjes

2. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Sorry, niet herkenbaar voor mij. Wat zegt je gyn/vk over dat zeurende gevoel? Ik hoop voor je dat het vruchtje zich verder mag ontwikkelen tot een fantastische baby! Ik zal duimen!

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    De gyn heeft daar niks over gezegd omdat ik dr toen nog geen last van had.
    ze zei wel dat als de buikkramp niet aanhield de kans groot was dat t zich alsnog goed onwikkelt. En ik ben dr zooooo zenuwachtig voor. A.s. vrijdag gelukkig weer en hopenlijk dan een kleintje met hartactie:D
    maar ik vond t gewoon heel vreemd dat ik nu een ander gevoel in mn buik heb...

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb nu hetzelfde.. maar ben ook nog korter zwanger dan jij. Op de echo vandaag was een stipje te zien wat goed was volgens de vk maarja duidelijkheid kunnen ze helaas nog niet kunnen op zo'n vroeg termijn.

Volgens haar was de pijn, bandenpijn. Tja, blijkbaar kan dat al zo vroeg in de zwangerschap ;) Wie weet is het bij jou ook wel zo... of gewoon wat geirriteerd door de echo? Heb je een inwendige echo gehad?

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik heb geen idee of t bandenpijn kan zijn. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.;)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

7. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Hallo!! De eerste weken van mijn zwangerschap heb ik dat ook gehad. Geen pijn maar wel vervelend krampachtig gevoel. Dit bleek normaal te zijn. Er gebeurt een hoop in je buik dus niet teveel zorgen maken. Als je echt pijn hebt en rood bloedverlies dan even VK bellen.
    Succes en hopelijk kun je snel echt genieten ;)

Deel Deze Pagina