Over 3 dagen loopt mijn contract af en zal ik overgenomen worden door heg uwv. Ik word ziek uit dienst gemeld omdat ik al langere tijd ziek sta gemeld door mijn ernstige vermoeidheid. Ben gewoon niet vooruit te branden en daarnaast sinds een week aan het overgeven. Nu krijg ik net een email van de verzuim coordinator van werk dat hij mij ziek uit dienst heeft gemeld bij het uwv. Daarnaast geeft hij aan dat op 16 april een brief is verzonden vanuit het uwv om binnen 5 dagen contact op te nemen en dat ik dat niet heb gedaan. Ik heb heel die brief niet ontvangen!! Vrees dat het nog naar mijn oude adres is gegaan bij mijn ex omdat dat adres op werk bekend was en zij mijn nieuwe adres nog steeds niet hebben veranderd. Misschien dat zij die gegevens hebben doorgegeven aan het uwv? Maar op werk was bekend dat mijn correspondentie adres bij mijn ouders is. Heeft dit nu gevolgen voor mijn uitkering? Maak mij direct zorgen. Uwv kan mij momenteel niet helpen want hun correspondentie systeem heeft storing en ligt er momenteel uit
Hi, Het UWV stuurt post naar het adres waarop je staat ingeschreven in de gemeentelijke basisadministratie. Als je nog bij je ex ingeschreven staat dan zal de brief inderdaad naar dat adres toegegaan zijn. Het verkeerde adres op je werk is voor het UWV niet leidend, zij gebruiken de gegevens die gekoppeld zijn aan je BSN nummer in de GBA. Als je het UWV belt dan kan je de situatie uitleggen qua het niet ontvangen van de post. Ze zullen dit heus wel vaker meemaken en niet meteen je uitkering stop zetten. Succes!
Ik heb toen 3 brieven gemist (Op oude adres aangekomen, bewoners zouden me inlichten bij post maar hadden ze niet gedaan) maar krijg gewoon mn uitkering. Ook mn ziekteuitkering gewoon gekregen.
Heb ze net gesproken. Beetje afstandelijke vrouw nam mij niet echt serieus, tenminste zo kwam zij over. Heb 20 minuten aan de telefoon gezeten en allemaal vragen moeten beantwoorden. Volgens mij zit het wel goed.
Als je je aanmeld op www.mijnuwv.nl met je digid kun je alle brieven ook digitaal krijgen. Weet niet of het met terugwerkende kracht werkt, maar is het proberen waard. Ook kun je dan je status ed inkijken. Ik vind het super handig