Foto staat in mijn album. Enne wat vinden jullie ervan???????? Maar dat betekend meiden dat ik naar de andere kant mag, maar dat betekend niet dat ik jullie niet blijf volgen. Allemaal heel veel succes en hoop jullie snel daar weer te ontmoeten. Voor allemaal veel liefs en een dikke knuffie.
Nou, als op zo'n vage foto's duidelijk 2 strepen te zien zijn mag ik je wel feliciteren..... Van harte gefeliciteerd!!!!!! Geniet van je zwangerschap
Ey meid gefeliciteerd. En nog een vraagje, Heb je bij de innesteling iets gevoeld of bloed verloren of heb je er niks van gemerkt??
Nee helemaal niks deze keer het enige was dat de laatste week mijn (.)(.) zijn gaan groeien bij het leven, en dat ik de laatste dagen begon te gapen en kan slapen als een ...... Maar dat is me niet vreemd, was bij mijn meiden ook zo maar ja dat is al 14 en 10 jaar geleden dus echt alles is weer helemaal nieuw.
Proficiat meid, vind het super voor jou en veel plezier aan de andere kant, hopelijk komen we je daar gauw allemaal tegen!!