Zit nog niet zo lang op het forum, maarre wordt hier errug nieuwsgierig van dus ik zeg testen! (sorry, kon me niet langer bedwingen)
Ik lees het verhaal en ik dacht op de laatste pagina zullen we wel weten of ze zwanger is..... maar je houdt ons erg in spanning. Ik zou zeggen testen meid, al is het voor ons Ik begrijp je wel, ik heb ook elke keer zoiets van, och ja het zal toch wel niet, heb gewoon een griepje. Ik moet nog een week wachten, eer dat ik kan testen. We blijven gewoon geduldig wachten Maar toch wil ik het weten bij jou hahaha Knuf Whitney
Hahahah sorry meiden Me schatje was zo fijn vergeten om een test te halen.... Dus gisteravond maar WEER gevraagd of ie ze wil halen.... en dit keer is ie optijd thuis Doe het dan gelijk hoor ga niet weer wachten tot morgen... Heb wel weer krampen.... dus tsja :S En mijn borsten zijn wat voller... meer aan de kant waar je borsten aan je lichaam vastzitten zeg maar.... en dan vooral 'tussen' me borsten zeg maar.. vooral daar is het steviger.. Liet het aan me mannetje voelen... voor het geval dat ik weer eens iets zou zien wat er niet was... En hij zei idd dat het iets steviger is dan normaal..... En branden en prikken :S Ach als ik kijk naar de vorige keer dat ik het dacht kwamen de kwaaltjes ook aardig overeen en toen was er ook niets.. Dus ga er vanuit dat er dit keer ook niets is joh...
Whahah heerlijk stel jullie ook he Volgens mij voelen jullie meer spanning dan ik hahaha Ik heb zoiets van ach wordt wel ongi joh.... En waarom ik zelf niet ga? Me mannetje heeft de keldersleutel bij zich en daar zit de kinderwagen in (ben zelf vrij) En de jongste is 2 dus wat lastig om een lang stuk met ze te lopen hihi.. Maar ga het denk ik wel proberen, jullie hebben we toch aardig weten over te halen whahahahahaha
Whahahah echt lief!! Enne nee geen buuf waar ik contact mee heb of iets... maar ga ffies kijken wat ik ken doen
@Jasey81: Volgens mij rammelen onze eierstokken meer als die van jou... De mijne rammelen zo hard van nieuwsgierigheid dat jij die in Zuid-Holland moet kunnen horen, hahahahahaha