Zal het zo ver zijn...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liveyourdreams, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liveyourdreams

8 nov 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een heel verhaal.
    Ben nu 36 weken zwanger. Afgelopen zondag en maandag flinke delen van de slijmprop verloren. Ben al weken wat aan het rommelen met harde buiken en wat krampjes.
    Gisternacht veel voorweeen gehad, hield ongeveer 2uur aan onregelmatig. Gister een rustige dag gehad qua krampjes en harde buiken, wel als een gek het hele huis schoon staan maken. Gistermiddag naar de verloskundige geweest. Kleintje is erg diep ingedaald en de vk verwachtte niet dat het heel lang gaat duren, twijfelt zelfs of ik de volgende afspraak over 2 weken wel ga halen. 36 weken is natuurlijk vroeg, maar ze verzekerde mij dat het kindje qua groei iig wel goed gaat en het dus niet al te veel problemen zou moeten geven.
    Dan nu: vannacht heb ik tot 3:00 wakker gelegen door onrust. In bed, uit bed, plassen, op het balkon zitten, linkerzij, rechterzij. Uiteindelijk in slaap gevallen en om 7:00 wakker geworden van aanhoudende zeurende menstruatiekramp en pijn aan mijn onderrug. Dit is nu al de hele dag zo, ook veel harde buiken. Niet echt met een ritme. Na een paar dagen niks ineens weer heel veel slijmverlies. Ik ben zo onrustig als wat, loop maar doelloos rond. Probeerde wat te slapen vanmiddag maar heb constant zo'n zenuwachtig gevoel in m'n buik waardoor slapen niet lukt. Ben misselijk, geen eetlust.. al kan dat natuurlijk ook de warmte zijn.
    Bij mijn dochter ben ik na 24uur gebroken vliezen zonder echte weeen ingeleid, zou dus niet weten hoe beginnende weeen voelen enzo want zodra ik het infuus kreeg had ik erg heftige weeen.
    Iemand een idee wat dit kan zijn?
    Groetjes!

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi meid, wat spannend!!!! Bij twijfel gewoon je vk bellen hoor! Daar zijn ze voor.

Heb je wel het gevoel dat de pijn heviger wordt? Theoretisch komt een wee op, blijft een minuut aan en zakt dat weer af. Als ze om de 3 a 4 minuten komen, dan bel je de VK. Maar er zijn zat vrouwen, bij wie het heel anders gaat.

Ik begon mijn weeën pas te voelen bij om de 3 a 4 minuten. Ging heel snel.

In ieder geval heel veel sterkte en succes! En ik hoop dat dit het echte werk is ;)

3. liveyourdreams

8 nov 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    De rugpijn is constant aanwezig zo'n beetje.. de buikkrampen voel ik van ver opkomen zegmaar, worden erger en zakken dan weer af. Maar de ene keer heviger dan de andere keer, en de tijd ertussen verschilt ook per keer. Wat onzeker weer :(

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Tjsah.. Ik hoop natuurlijk voor je dat het een begin is, maar.... Ik loop al vanaf week 35 met al deze taferelen en het enige wat het tot nu toe heeft gedaan is 2 cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond.. Dus wel wat voorwerk, maar verder niks.. Ik ben afgelopen dinsdag ook gestript, maar loop nog steeds zwanger rond...

Deel Deze Pagina