Slijmprop en veel bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PrettyMuffin, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Aangezien ik de vk niet lastig wil vallen, zijn jullie de sjaak
    Gisteren bij de vk inwendig onderzoek gehad en daarna flink wat bloed verloren met wat slijm. Daarna de hele dag met afvegen bruin verlies gehad met kleine vlokjes/stukjes erin. Heel vreemd en een vies gezicht. Gisteravond de vk gebeld en die gaf aan dat zolang het geen helderrood werd of meer ik me niet al te druk moest maken, zeker met mijn extra gevoelige baarmoedermond.
    Gisteren dus lekker gaan slapen en de hele nacht bij afvegen zelfde hoeveelheid verloren.

Vanmiddag rond half 1 met naar de wc gaan een flinke prop donkerbruin slijm verloren, waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat het (een stuk) slijmprop was. Daarna is het bruinverlies wat erger geworden met heel soms ook wat nieuw bloed.

Vk wil ik niet bellen, want ik weet ook wel dat ik het gewoon moet afwachten. Maar, bij wie was het een goed teken dat ze bruinverlies bleef houden en hoe snel kwam de bevalling op gang? Ben er zo klaar mee met dit weer (a) Wie geeft me wat goede hoop?

2. eltigra

eltigra Actief lid

22 jun 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    Ik heb geen ervaring met de slijmprop want ik werd ingeleid maar dit klinkt in mijn oren wel als het begin van alles? Waarschijnlijk is het aan de gang gegaan binnen want als t blijft lopen is t geen gesprongen adertje lijkt me...

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Toch de vk maar even gebeld, ze komt zo langs. Straks meer dus :)

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik zie dat je de vk al gebeld hebt! Ik ben met 36 weken mijn slijmprop verloren, maar nog steeds geen baby.. Maar jij bent nu 39 weken, dus wie weet! Spannend!

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    VK vond het niet nodig inwendig te onderzoeken. Kleur van bloed was normaal voor na toucheren, dus ik moest maar gewoon weer op de bank en afwachten.. Bah!

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Vervelend he dat afwachten.... Ik zit ook al op dat rotte wachtbankje... Bleh al weken pijnlijke voorweeen, inmiddels 2 cm ontsluiting maar nog geen baby :(

Deel Deze Pagina