Hihi, je zou denken dat het mijn eerste zwangerschap is i.p.v. de vierde. Vanmiddag op toilet zat er, naast het inlegkruisje een klein beetje slijm in mijn onderbroek. Maar heel taai, net half opgedroogde lijm. Binnen een uur, 1 keer normale ontlasting ( moest echt rennen om toilet te halen) en tig keer plassen. Na de laatste plas een wit wolkje in het toilet. Met een gehandschoende hand erin gepord, het was echt taai en wit, niet te breken. Zou het de slijmprop zijn?! Op zich kan de bevalling nog weken op zich laten wachten maar heb sindsdien met vlagen lage rugpijn. Ik vind het echt heel spannend al zit er geen regelmaat in. Ik ben wel bekend met rugweeen en heb bij mijn tweede zwangerschap de slijmprop in mijn ondergoed gevonden. Maar deze was ook vermengd met wat bloed en was ook overduidelijk een prop. Verder zijn mijn vliezen bij geen 1 zwangerschap spontaan gebroken. Vriendlief en ik zijn echt opgewonden, alles ligt al klaar voor de kleine. Ik ben echt benieuwd, wat denken jullie? Heb een medische indicatie maar had al te horen gekregen dat ik niet hoef te bellen bij verlies van de slijmprop. Rugpijn is niet regelmatig maar wel iets pijnlijker dan vanmiddag. Lastiger bij te houden dan buikweeen denk ik.