Zijn dit dan zwangerschapsverschijnselen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

ik had hier eerder een verhaal neergezet dat ik niets voelde, nu voel ik overdag nog steeds niet zo heel veel. Wat ik wel heb is jeuk in mijn buik :( En dit vind ik een beetje eng, omdat een collega van mij verteld heeft dat toen zij dit had ze een miskraam kreeg.

Verder heb ik 's avonds en vooral 's nachts last van buikpijn, misselijk en soms pijn in mijn onderrug en zij.

Zijn er meer meiden die dit hebben? Ik wil me niet weer zorgen gaan maken (maar doe het toch elke keer als ik iets voel).

2. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Die kriebels in je buik die heb ik ook gehad maar dat voelde meer als vlinders in m'n buik. (van vreugde dat ik zwanger ben).
    En die pijn heb ik vooral 's nachts al dit lijkt op menstruatiekrampen dan is dat waarschijnlijk bandenpijn. Dus ik denk dat je je nergens druk om hoeft te maken en gewoon moet gaan genieten.

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik zou me idd niet zo druk maken. De symptomen van een zwangerschap zijn zo divers. Ook is het geen standaard gegeven dat je bij een kriebelende buik een miskraam zou krijgen.

In het begin was ik ook erg bang, want ik voelde van alles en in mijn beleving kon het gewoon niet positief zijn.
    Later besefte ik me dat het geen zin heeft om te piekeren... het lost niets op.

Probeer het een beetje los te laten.

Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap !

4. Niet meer actief

komt dat wel vaker dan dat bij een kriebelende buik (jeuk) een miskraam kan komen?

5. Niet meer actief

Hoi laat het een beetje los is niet goed zoveel stress. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel succes he jennie72

6. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi bloem,

ik denk dat je het toch allemaal een beetje van je af moet zetten. Je maakt je nu echt druk om alles en dat is niet goed. stress is immers niet goed. Probeer lekker te genieten en lekker wat afleiding te zoeken.

Groetjes
    Deb

Deel Deze Pagina