goedemiddag allemaal Ik zit ik grote spanning ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was licht positief morgen is mijn nod ik heb steeds buikpijn alsof ik ongesteld word, en heb vreselijk zere borsten. Wat vinden jullie van mijn test? Ik hoop zo dat ik niet gek word maar ik zie echt een streepje
ja toch? morgen moet ik ongesteld worden, ik heb al 2 dagen een zeurende pijn in mijn buik en moet veel poepen sorry hahha ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou
Ik zie ook een streepje, maar welke test is dit? Bij sommige vrouwen geven de zwangerschapstesten van zwanger&kids vals positieve resultaten.
De digitale met indicator van Clearblue is ook gevoelig, 98% van de zwangere vrouwen krijgt hiermee een positieve test 1 dag voor nod, bij 2 dagen voor nod is dit 97% en bij 3 dagen voor nod 90%. Dat staat op het doosje althans.
Ik heb zelf gister 2 dagen voor nod ook positief getest met die Cb digi met indicator omdat ik zekerheid wilde
Ja hoor, ik zie 'm ook. Ik gebruikte ook altijd deze testen, en als het negatief was kon je turen wat je wilde, maar dan was er echt geen streepje te zien. Ik zou toch nog heel even wachten met de CB. Bij zo'n streepje was de CB bij mij nog negatief. Word je alleen maar onzeker van! Als je nog een paar dagen deze test doet zie je 'm wel oplopen. Bij een duidelijke streep zal de CB ook positief zijn.
In een ander topic zeg je dat je op 27/28 juni positieve ovutesten hebt gehad. Dan heb je een eisprong op 29/30 juni wat betekend dat je nu pas 9/10dpo bent.
oke maar als ik uitreken word ik morgen ongi want dan is het 14 dagen na mijn eerste positive ovulatie test. de afgelopen maanden kon ik de klok er op gelijk zetten namelijk.