Gisteren plaatste ik een foto in een ander topic over de oploop van mijn action test, wel oploop maar niet "knal" zoals ik bij velen na NOD zie. Ik maak(te) mij heel erg zorgzaam ivm de miskraam in maart en ben letterlijk ziek van de spanning. Vanmorgen de predictor gedaan. Oploop dinsdag (early) en donderdag (express) uiteraard vraag ik niet of deze oploop genoeg is. Maar zit er echt zóveel verschil in testen?
Wauw wat een verschil! Verder geen idee of er inderdaad zoveel verschil in de testen zit, al lijkt de early me een stuk gevoeliger. Flinke oploop dus.
Vind het verschil met de action test zo bizar groot, dat ik de predictor niet helemaal durf te geloven
Ik heb ook verschillende testen gebruikt met verschillende uitkomsten: Innovita dipsticks early van zw&k: allesbehalve early te noemen, werden pas op 14 dpo een beetje positief. Lopen ook niet echt op. (ik zou ze niet meer weer kopen als ik eerlijk ben) Dr. Original casette (etos): lopen mooi op (nog geen knaller) KV 2v5 casette: lopen mooi op (nog geen knaller) Sensitest early midstream: vroeg mee te testen, lopen alleen niet erg donker op (je ziet wel oploop, maar knallen doen ze -nog- niet) Predictor express: vroeg mee te testen, lopen super mooi op. Wel al een knaltest mee gehad. En nee, ik koop me niet arm hoor. De meeste testen heb ik van een vriendin gekregen die haar kinderwens helaas on hold heeft moeten zetten (MMM) en de testen anders over de datum zouden gaan.
@MayD Gek hè? Wordt zo onzeker van die action testen! Kruidvat 13/14 dpo veel duidelijker dan Action. En nu hou ik op, uiteindelijk moeten we gewoon afwachten
Mijn testen van de action hebben nooit geknald. Zelfs niet toen ik al een week over tijd was. Misschien stelt je dat ietsjes gerust!
Mooie testen!! Gefeliciteerd. Predictor knalde bij mij ook het snelste. Ik had ook nog getest met de early dipsticks van innovita en die lopen heel langzaam op.
Zoooo! Wat een prachtige testen zeg! ❤️️ Action loopt sowieso langzaam op, dus ik zou de Predictor geloven!
Action gaf bij mij ook veel later dan andere testen een flinke duidelijke streep. Al je testen zien er echt super uit voor het merk, dus ik zou er vertrouwen in hebben hoor! Echt mooie testen!! Gefeliciteerd!