Ja ook ik meld me aan omdat ik graag jullie reactie wil vragen:Na mijn miskraam in januari is het elke maand weer spannend maar kan ik niet meer op mijn lichaam vertrouwen. Vandaag weer mijn nod en al anderhalfe week symptomen maar ja die van je menstruatie en zwangerschap liggen dichtbij elkaar. Al een week lichte afscheiding, gisteravond bij afvegen een heel klein beetje bruin? Nu niks meer, beetje vochtig. Verder spierpijn in benen en buik, dorst en droge mond, moe, krampen, etc, gewoon anders. Ben zo bang dat het weer niet raak is...Vanmorgen getest, negatief maar misschien is het te vroeg? Wat denken jullie?????
Hoi, Wanneer is je NOD? Ik zou willen dat ik het antwoord voor je heb! Maar zoals je bij mij kan zien gaat het ook niet helemaal soepel. Ik ben nu bijna een week overtijd en had gister een negatieve test. Terwijl ik me moe, duizelig, misselijk en spierpijn in mijn benen en buik heb. Maar goed wat je zelf zegd het ligt zo dicht bij de menstruatie klachten.. Ik weet ook ff niet meer wat ik van mijn lichaam moet vinden. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt! Lieve groetjes.
Mijn nod is vandaag.... maar er is nog niks? Heb dus wel het gevoel maar bereidt me maar voor op een teleurstelling jeetje jij bent dus al overtijd.... hoe vaak heb je getest??? Anders misschien huisarts proberen. Toch balen dat we niet op ons lichaam aan kunnen. Liefs
Ik heb 3 testen gedaan hahah. Allemaal negatief, Wat zou de huisarts kunnen doen? Bloedonderzoek? Ik zou ook niet weten wanneer het verstandig is weer te testen, Misschien bel ik maandag wel even de huisarts. Hoever was je toen je de mk kreeg? Als je er niet over wilt praten is dat ook goed hoor. voel je niet verplicht! Liefs
Thanx Cybell! @Xlizzy: Ja huisarts kan een bloedonderzoek doen. Ook zou je volgende week nogmaals kunnen testen. Sommige tests geven ook gewoon negatief terwijl je toch echt wel zwanger bent! Ik wil er best over praten hoor, het was nog zo pril; met 9 weken hadden we de echo en toen was er wel een hartje te zien wat heel licht en te traag klopte. De vk vertelde dat het vruchtje veel jonger moest zijn of dat het niet goed was... een week later nogmaals voor de echo toen was er al niks meer te zien. Het probleem was alleen dat het niet uit zichzelf is weggegaan en dat ik medicatie heb gekregen begin januari. Vervolgens heeft mijn ongi. 6 weken ofzo op zich laten wachten naar duurde gelijk wel 3 á 4 weken. Eigenlijk was het vorige maand redelijk te doen en maar een weekje en dan nu weer zo vaag. Hopelijk is het dan nu raak Maar ja er zit niks anders op dan wachten????!! Het zal toch wel meer met je lijf doen dan dat je in eerste instantie verwacht.... Liefs