Ja ook ik meld me aan omdat ik graag jullie reactie wil vragen: Na mijn miskraam in januari is het elke maand weer spannend maar kan ik niet meer op mijn lichaam vertrouwen. Vandaag weer mijn nod en al anderhalfe week symptomen maar ja die van je menstruatie en zwangerschap liggen dichtbij elkaar. Al een week lichte afscheiding, gisteravond bij afvegen een heel klein beetje bruin? Nu niks meer, beetje vochtig. Verder spierpijn in benen en buik, dorst en droge mond, moe, krampen, etc, gewoon anders. Ben zo bang dat het weer niet raak is... Vanmorgen getest, negatief maar misschien is het te vroeg? Wat denken jullie? ????
Bij mij was mn cyclus ook totaal anders dan voor de miskraam, dus ben ik de 4e ronde erna begonnen met ovulatietesten, zodat ik in ieder geval wist wanneer ik ongeveer mn ei had, en wanneer ik dus ongesteld zou worden(niet dus in mijn geval). Je zou over een paar dagen weer kunnen testen, verder kan ik je helaas niet helpen..
Het vervelende is dat mijn cyclus qua dagen wel klopt 28... alleen voel me echt ziek elke keer, nu dus nog niet ongi... zal over een paar dagen nogmaals testen als het nog nodig is en ik zolang kan wachten toen je bent begonnen met ovulatie testen was het toen snel raak? ??? Liefs
kheb ze zelfs maar 1 ronde gebruikt, en het resultaat, vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger ik weet nu achteraf, dat ik min of meer 'ziek' werd door het hormoon van de eisprong, de laatste 2 ronden sowieso.. een miskraam is een gigantische aanslag op je lichaam helaas, en hij gooit alles door de war..
Hey, Ja zo'n miskraam doet toch meer met je dan je in eerste instantie denkt. Het was nog zo pril en had verwacht wel vrij snel weer zwanger te zijn, maar helaas wou het niet uit zichzelf weg en heb ik medicatie gekregen van de gyn. De zwangerschaps vruchtbaarheid heb ik dus niet echt van kunnen profiteren, haha! Gefeliciteerd trouwens ik had het niet goed gelezen! Voel je je goed verder? ik ga gewoon van de week nog maar eens testen Hopelijk wordt het geen teleurstelling!!!!! Geniet ervan.....
Maakt niet uit Ik voel me nog behoorlijk goed ja, zo af en toe last, maar niet zo erg.. Ik duim voor je meid!