Wat zouden jullie kopen huis 1 een huis die duurder is maar af maar niet helemaal jou smaak ook 1 slaapkamer te weinig. met een tuin voor en achter. huis 2 een huis die er van binnen niet uit ziet waar je het dak moet afbreken om het dak gelijk met achtergevel te trekken om 2 slaapkamers te maken of beneden 2 slaapkamers. Ook heeft het huis geen tuin want het is 32 meter lang (komt een "grote" binnenspeelplek van een meter of 10) Hier zijn trouwends nergen huizen met 4 slaapkamers onder de 4 ton
Ik vrees dat alleen jullie dit kunnen beslissen. Je moet het wel zien zitten (alle verbouwplannen) of met die andere kunnen leven. Zijn jullie zelf handig of volledig afhankelijk. Hoeveel budget is er om te verbouwen, hoeveel tijd etc. etc. Succes met kiezen. Als die ene slaapkamer echt te weinig is en je kan er geen bijmaken..is dat huis dan wel een serieuze optie of kan je die slaapkamer toch wel missen? Hoe erg te weinig is hij dan?
Ik zou nooit een huis zonder tuin willen, ongeacht de staat van het huis. Zou gillend gek worden zonder tuin met evt. alleen een balkon of terras.
geen van beide spreekt me aan.... verder zoeken, desnoods in een regio waar wel huizen met 4 sl.-kamers zijn onder de 4 ton....
Volgend jaar kunnen we een deel afbreken en eventueel een tuin maken. verbouwen kunnen we alles zelf of hebben er vrienden voor die ons kunnen helpen behalve het dak dat laten we profecioneel doen met garantie voor lekkage.
Geen een! Ik vindt dat als je een huis koopt het een perfect huis moet zijn! Dan nog maar even wachten....
Ik zou ook nog even verder zoeken als je met geen van beide tevreden bent. Zou (helemaal met kinderen) wel voor een huis met een tuin gaan. Maar als er een slaapkamer te weinig is, is dat natuurlijk wel weer erg lastig. Kan je niet iets buiten jullie regio zoeken naar goedkopere huizen, waar je wel kan krijgen wat je zoekt?
Nee we willen graag in dit dorpje blijven het is hier niet zo heel erg groot maar we hebben hier alles zitten
Ik kreeg ook gelijk het gevoel bij beide huizen dat het niets is. Dus inderdaad verder zoeken totdat je een huis hebt gevonden die voldoet of bijna voldoet aan jullie wensen.
huis 1 zou af vallen denk ik omdat het jullie smaak niet helemaal smaak is, krijgen jullie daar geen spijt van? en huis 2 is de vraag willen jullie verbouwen zoveel? je bent ook zwanger zie ik, zou daar ook rekening mee houden.
Ik heb met mijn vriend overlegt en gezegt dat we naar een huis met 3 slaapkamers moeten gaan zoeken en een zoder dan moeten we maar een dakkapel en vaste trap neerzetten.