Hallo allemaal ik ben nieuw hier en ik probeer nu klein jaartje zwanger te worden. Deze maand was ik 1 dag over tijd. Ik heb licht roze bloed verlies ik heb steken in me buik en het doet minder pijn als ik normaal ongestels ben. Ook heb ik nog pijnlijke borsten terwijl als ik ongesteld bem dit weggaat maar ben nu 2 dagen ongesteld en ze zijn nog steeds gevoelig. Ik moet veel naar het toilet. Het bloed is ook niet veel en het is licht roze. Zal ik voor de zekerheid een test doen? En kan dat nu wel?
Als je bloedverlies aanzienlijk minder is dan je menstruatie kun je altijd een testje doen ja. Ik neem aan dat je bloedverlies is gekomen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Dan kun je gewoon testen hoor.
misschien komt je ongesteldheid morgen heftiger door? je kan opzich wel nu een test doen, maar als je al bloed zal het geen zwangerschap betekenen denk ik? (ik weet het ook niet hoor, ben nog nooit zwanger geweest!)
Nee ik ga zo naar de kruidvat en dan ga ik die van 2 voor 5 euro halen zal ik vanavond of morgenochtend testen?
Aangeraden wordt om met ochtendurine te testen, maar als je al over tijd bent kun je ook gewoon vanavond een test doen, alleen niet teveel drinken van tevoren .
Heb ook veel dat me buik borrelt ik wil het heel graag dus misschien houd me lichaam me wel voor de gek