Hoiiiii lezerss, Gister was mijn nod, ben nu 1 dag overtijd. Mijn cyclus is elke maand 1 dag langer, vorige maand 33 dagen. zit nu op dag 34 en twijfel of ik wel moet gaan testen nu nog in de avond ??? of slim is gewoon nog even te wachten. Had mezelf beloofd niet te testen voor dinsdag.. Maar het knaagt nogal.. wat vinden jullie???
Ik heb morgen eigenlijk mijn nod maar afgelopen zondag kon ik echt niet meer wachten dus testje gedaan en die was positief, vandaag weer gedaan want kon het amper geloven tuurlijk ook positief. Dus zou zeggen TESTEN!!
OOhh wat spannend allemaal.. !! ben zoo zenuwachtig .. jullie hebben mij overtuigd, maar 4 uur wachten maakt 12 uur.. kan ik beter tot de ochtend wachten denk ik..
@ liesje -- GEFELICTEERDDDDD !!! geniett ervannn !! wat leuuheeuuukkk .. hoop ook op zo een mooi testje .. 12 uur of morgenochtend hihi
Ik had gisteren zeker een liter drinken op... Toen 2 uurtjes gewacht en een streepje! 2 dagen voor NOD en niet eens turen
ik heb ook gewoon een test gedaan en kijk mijn banner niet eens veel gedronken van te voren weet niet welke test je hebt maar die van kruidvat gaf een mooie streep
Dank jullie! Ik heb getest toen ik wakker werd. Eerste test was van trekpleister. Die test vandaag was van clear blue omdat ik bijde nog had liggen. Ik wens jou alvast veel succes
ZWANGERRRR !! Net getest, twee dikke strepen in de eerste 10 seconden al !! Ik droom.. Kan het niet geloven! Damess ik wens jullie een net zo mooie test tegemoet !!