Vandaag 1 dag overtijd. spannend. Nu was mijn periode voor mijn mk al niet regelmatig, maar toch. Zal ik vandaag een test doen of zal ik nog even wachten. Ik ben zoooooooo bang op een teleurstelling. Ik zit zo in twijvel kan natuurlijk als ik over een week nog niet ongi ben een test doen. hmmmmz aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah de twijvel. Help!
Ik zal gewoon een dag of 3 wachten en dan een test doen maar eerlijk is eerlijk ik kon ook nooit wachten ik had hem al lang gedaan ha ha veel succes en ik zal voor je duimen!
nee nog niet. voorheen in mijn vorige relatie hebben we er 2.5 jaar over gedaan om zwanger te raken (nooit gelukt) toen elke maand een test gedaan en elke maand een domper. Dus ik zit nu heel erg in dubio.
@cindy1981: Snap het helemaal, ik zou ook niet kunnen wachten, denk wel dat je het over een paar dagen kan doen. Ik duim voor je!
ik zou proberen nog even te wachten met testen, persoonlijk vond ik een negatieve test veeeeel erger dan ongesteld worden. Zo'n enkele streep die van de test knalt bah, nee dan liever ongesteld.
Ik zou dan toch nog wachten om een onterechte teleurstelling te voorkomen. Ben je trouwens uitgegaan van je langste cyclus?
ik kan ook nooit wachten. maar idd als er ineens staat NIET ZWANGER is ook behoorlijk pittig. dus als je het kan zou ik idd nog drie dagen ofzo wachten! liefs
Ik test altijd direct haha. Beter weten dan de stress in mijn geval. Ook al is de test negatief. Dan kan ik ieder geval weer even verder zonder die spanning. Wijs is natuurlijk om even te wachten... En is er een reden gevonden waarom het in je vorige relatie niet lukte?
indd heb net stiekem een test gedaan. deze was negatief. Heb vandaag wel veel gedronken dus het is nu nog afwachten hmmz. waarom het niet in mijn vorige relatie lukte ik denk dat het aan hem lag althans dat zei de huisarts. ik ben de enige geweest die toen testen bij de gyn heeft gehad. hem testen zijn we nooit aan toegekomen. Misschien een voorteken . nou afwachten maar.
hallo, ik ben ook overtijd en zit met hetzelfe probleem ik durf ook niet te testen,ben bang voor teleurstelling omdat ik helemaal geen klachten heb zelfs geen gevoelige borsten ofzo.en heb weleens gedacht dat ik echt zwanger was en toen was het niet zo in de voorafgaande maanden eens.nou ja ik heb wel een test gekocht maar wacht het nog ff af.maar ik hoop het zo erg dat ik zwanger ben na 9 rondes.
Hoi vlindertje85 Als ik 5 dagen overtijd was had ik allang een test gedaan. Misschien omdat je er nu helemaal niet aan denkt is het misschien wel raak. Succes, en laat maar wat weten.
hoi mona23, ja ik laat het weten als ik getest heb maar ik wacht nog paar daagjes ermee. dit zo omdat mijn cyclus best wel verschillend is steeds,ik krijg er maar geen hoogte van.