meten bij de efteling

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy35, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy35

wendy35 Lid

2 jan 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, even een beetje gekke vraag. wij gaan vrijdag naar de efteling en voor de achtbanen is de minimale lengte 1.20 nu is mijn oudste dat volgens mij net aan., maar je hebt daar van die soort poppen met een hand om te meten, maar kinderen hebben natuurlijk schoenen aan moet dat er nog van afgetrokken worden dan? of is het gewoon 1,20 met schoenen. of hoe zit dat? groetjes wendy

2. gimena

gimena Niet meer actief

gewoon met schoenen aan

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Inderdaad gewoon met schoenen aan, wordt er gemeten.

Alvast heel veel plezier in de efteling. (blijft leuk)

4. Inderdaad met schoenen, maar wél het haar plat duwen.. Mijn broertje was een paar weken terug 1.18, en het arme ventje wilde zooo graag mee in de Vliegende Hollander.. Maarja, volgend jaar beter!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ter plaatse hebben ze niet die handjes, maar een L-vormige stok om het te checken als ze twijfelen... Dus dan ben je er na 1 attractie ook achter ;) . Maar het is inderdaad gewoon met schoenen.

Het zijn overigens maar 3 attracties volgens de efteling site: Python, Vogel Rok en de Vliegende hollander

Dus dat valt op zich wel mee, hoewel ik me voor kan stellen dat voor sommigen kleine durfals de Python wel iets is, waar ze graag in willen...

maar de Bob mag dus wel... ook een soort van achtbaan ;)

6. wendy35

wendy35 Lid

2 jan 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hij wil er zo graag in, ik moest hem van de week meten, maar wij hebben zo,n 1 meter lat dus moet ik in 2en meten dus kom ik er niet goed uit hoe lang hij nou precies is, maar ja we zien het wel. zowiezo zijn er genoeg andere dingen waar hij wel in mag en er is gelukkig ook genoeg te doen voor mijn jongste van 3,5 jaar die zit al het liedje van het carnavalfestival te zingen haha. die vind hij het leukst.

Deel Deze Pagina