We verhuizen over tijd naar een prachtig jaren '30 huis. Nu twijfelen we over de trappen. Overal komt een houten vloer, in hal een granito vloer. Een witte gelakte trap het mooist maar: gehorig, je ziet er alles op en uitglij gevoelig. We denken nu aan tapijt want minder glad voor de kids, zie je niet alles op.. Maar vinden het vaak niet mooi. Ik wil dat kindjes op sokken naar boven kunnen rennen.. Hoe lossen we het op.. Ik wik trap max 1x per week afnemen. Qua bedekking, wat is mooi? Dik tapijt in antraciet. Op pinterest kom ik weinig tegen..
Een traploper dan? Kun je de trap mooi wit lakken, en op het loopgedeelte heb je die traploper. Volgens mij kun je die in elke kleur krijgen
Ik vind een trap met vloerbedekking nooit mooi, daar zou ik zeker niet voor kiezen. Wij hebben een hardhouten trapt wit gelakte leuningen en spijlen, maar de treden zelf zijn donker gebeitst. Het grote voordeel is dat het hout niet glad is, geen slijtageplekken en het oogt niet zo snel vies. Bovendien is de combinatie van hout en wit gelakt hout mooi.
Hier altijd trappen zonder vloerbedekking, nooit uitgegleden en 1x een half jaar huurwoning met vloerbedekking op de trap en 3x vd trap gevallen...nooit meer vloerbedekking op de trap.
Wij hebben witte trappen, speciale verf voor de trappen gebruikt die iets stugger is. Willen graag een zwarte loper erop met de tijd.
Wij hebben de trap en de gehele bovenverdieping met tapijt. Vind het zelf erg mooi. Is donker grijs en lekker zacht en warm aan je voeten sochtends Op de foto zie je het niet zo goed, maar heb even geen betere bij de hand en lig al in bed..
Ik heb echt een hekel aan vloerbedekking, maaaar op de trap vind ik het héérlijk! We hebben een oud huis en net de hal gerenoveerd en absoluut geen spijt van mijn warme beklede trap.
Ik vind dit wel gaaf voor een jaren 30 woning maar zou dan de witte stukken breder houden en een ander kleurtje. Kon geen betere foto vinden
Traploper idd. Wij hebben zelf een houten trap met antislip strips. Wellicht zijn die strips een optie as je de trap graag wil verven
Lieve meiden, Loper is mooi maar hou je hetzelfde nl viezigheid ad zijkanten.. En bang dat loper niet stevig ligt.. Meiden met vloerbedekking. Zouden jullie foto willen maken ajb? Misschien kunnen we jullie na apen En degene met witte trap: hoe stoffig?
Even wbt stoffig... Wij hebben een witte trap, met halve maantjes erop... Maar je ziet er ALLES op hoor.. Met 1x pw schoonmaken kom ne er niet... Ik stofzuig de trap minimaal 3x in de week en 1x per 2 weken ongeveer een doekje eroverheen
Niet in een prachtige jaren dertig woning vloerbedekking leggen op de trap joh, echt vreselijk vind ik dat
Wat wij nu gedaan hebben me onze trap is de verf er helemaal afgehaald op de loopstukken, die willen we gaan lakken met neutrale traplak, de zijkanten en stootborden maken we wit. Zal even onze voorbeeldfoto zoeken. Op het hout zie je niks en stofzuigen is voldoende.
Dit was onze voorbeeldfoto, helaas kunnen we het zelf niet donker maken omdat we dan ook de zoldertrap moeten doen. Vandaar dat wij het wit doen. Ik kan geen foto van onze trap laten zien want we zijn nog steeds bezig (al ruim een half jaar )
Juist wel, klassiek en comfortabel! In ons jaren 30 blok was vroeger alles gestoffeerd. Zo bijvoorbeeld:Foto's | Trapbekleding.nl
Ik denk niet dat we een foto hebben maar in het huis waar we voorheen woonden, heeft mijn wederhelft een soort laminaat op de trap gemaakt, is echt érg mooi geworden. Voor de randen van de treden bestaan er speciale profieltjes. Hij is er wel lang aan bezig geweest (was ook zijn eerste keer dat hij een trap met laminaat bekleedde).