Wat hebben jullie van het weekend allemaal gedaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door JvS, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JvS

JvS Actief lid

2 feb 2009
    117
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Gelderland
    Ik ben zaterdagavond wezen apresskieën in Hoorn, het was reuze gezellig! Er waren opteredens van Jeroen van der Boom, Thomas Berge e.d.

:thumup:

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Ohw wat leuk, geweldig lijkt me dat!

Ik heb helaas weer het weekend gewerkt, erg hektisch, dus afgepeigerd thuis gekomen. Dus weekend volledig pleitos!

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leuk!

Ik had vrijdagavond borrelavond met een vriendin, heel gezellig. Zaterdag huis gepoetst, paardgereden en 's avonds verjaardag van mijn oma. Zondag naar de kerk geweest en daarna hele dag geluierd en 2 films gekeken.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben verjaardag gehad en lekker in de tuin bezig geweest.. Verder nog gewandeld en gefietst want het was heerlijk weer! :D

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    niet veel .zaterdag nieuwe tv gekocht en lekker wezen staden en huissie schoon gemaakt. zondag voor me eigen zaak gewerkt. en nikita van de oppas gehaald en de avond wezen bankhangen

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Verjaardag gehad, in de tuin bezig geweest, naar de speeltuin geweest, paar boodschapjes gehaald, bij Angel Eyes op visite geweest, 1e les hardlopen met Evy gehad en tv/film gekeken :D Was een leuk weekend voor mij dus.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Vrijdag begint mijn weekend al! Heerlijk, maare vrijdag ochtend 2 vrienden op de koffie gehad. Daarna een lekkere lange wandeling gemaakt met de hond, daarna met manlief de stad even in geweest.

Zaterdag eigenlijk precies 't zelfde.

Zondag manlief uit gezwaaid en 's middags is mn zusje gekomen, lekker films gekeken en samen eten gekookt.

Heerlijk weekend!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zaterdag nachtdienst. De hele zaterdag zitten wachten tot ik aan het werk moest.. dood lopen vervelen omdat het zulk druilerig weer was en omdat ik nergens zin in had omdat ik ongesteld was. Zondag kwam ik uit mijn nachtdienst, hebben we (ik en vriend) gecomputerd en chinees gehaald en een film gehuurd. Helaas sloeg de dvd steeds over dus op een gegeven moment was dat balen. Toen maar op bed.

Vrijdag trouwens wel een goede film gezien: The Bucket List met Morgan Freeman en Jack Nickolson over 2 oude mannen die met kanker worden gediagnosticeerd en een lijst maken met alle dingen die zij nog willen doen voor ze overlijden.. die gaan ze dan met zijn 2en doen. wel heftig maar heel mooi; aanrader!

9. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Geklust! neeeee niet het klussen waar ze het hier altijd op het forum over hebben..want daar hadden wij geen tijd voor en waren we veeeel te moe voor ;)

Hebben per 11 maart de sleutel van ons nieuwe paleis, het is een flink huis en afgelopen weekend zijn we gestart met de lambrisering van de muren trekken, vloer eruit, schuren etc.
    Verder nog lekker wezen shoppen voor de nieuwe inrichting!

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

verjaardag gehad en alle laatste booschapjes voor de kleine op komst en alles van zolder tot huiskamer schoongemaakt, alle ramen opengegooid, het leek wel lente bij vlagen, heerlijk! :) daar krijg ik altijd energie van.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben vrijdagavond naar een concert van Angeko Kelly geweest en de rest van het weekend (en nu nog :)) heb ik heerlijk nagenoten en loop ik helemaal hyper rond

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zaterdagvoormiddag gepoetst, zaternamiddag Alyna's feestje bij ons.
    Zaterdagavond op de bank in slaap gevallen.

Zondagvoormiddag naar een baby-outlet hier in de buurt.Zondagnamiddag feestje van Alyna's nichtje.
    Zondagavond op de bank in slaap gevallen. :)

13. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Vrijdagavond gewerkt
    zaterdag nieuwe auto gekocht en hadden we de verjaardag van mijn zus en zondag was ik jarig en die hebben we toen ook gevierd

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Nog gefeliciteerd!

Wij zijn dit weekend voor het eerst een weekendje weg geweest zonder onze dochter. Mijn moeder heeft op haar gepast.
    En wij hebben heerlijk in een hotelletje in Wijk aan zee geslapen. Lekker op het strand gelopen en naar amsterdam en beverwijk geweest.

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik was bij mijn ouders in nederland

16. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    naar het kika concert geweest , o.a nick en simon traden op,

en heerlijk geluiert

17. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    vrijdag met vriendin uit eten en bios!
    zaterdag naar mijn moeder geweest, daar gegeten en even geshopt.
    Zondag ochtend heerlijk wezen fietsen met Tijn naar de kinderboerderij en bij mijn schoonmoeder gegeten! S
    Zondag aaf, 21 uur op bed! heeeeerlijk lang geslapen!

kus miek

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Vrijdagmiddag: oefenen met de band
    Vrijdagavond: AC/DC in Ahoy gezien
    Zaterdagmiddag: snel naar huis na een nachtje slapen bij schoonouders, douchen, omkleden, eten, Yelena wegbrengen
    Zaterdagavond: 2 x 3 kwartier opgetreden
    Zondag: lekker uitslapen en Yelena opgehaald

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    lekker weekendje centerparcs geweest. Heerlijk ontspannen weer terug!

20. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Zaterdag middag hebben we de babykamer geschilderd (paars). Zaterdagavond hadden we verjaardag. Zondagochtend hebben we een eindje gewandeld, Zondagmiddag zijn we naar mijn ouders geweest en zondagavond hadden we visite.
    Dat was mijn weekend :)

Deel Deze Pagina