Ja klopt daarom ben ik ook gaan douchen Alleen na paar uur kwam het dus wel terug vanmorgen weer onder de douche geweest en nu zakt het jiet af maar ze komen ook niks korter op elkaar tot nu toe Ach we doen er niks tegen we wachten rustig af ennidd hopen dat het of doorzet of stopt want echt prettig is het niet haha
Meestal als het echte weeën zijn zakt het op het moment van douchen niet af. Zo had ik namelijk getest bij de jongste of mijn man thuis moest blijven of kon gaan werken. Had weeën om de 7 minuten, 4 uur lang. Maar tijdens het douchen werden de weeën alleen maar erger, dus mijn man is thuisgebleven en 3,5 uur later was onze dochter er Maar ik vind 10 minuten wel lang en met douchen ebte het dus wel wat weg. Maar wie weet geeft het al wat ontsluiting en zit je als het doorzet al op 3 cm ofzo, dat zou toch mooi zijn
Ja daarom ook we wachten het gewoon af na het douchen vanmorgen is het niet weggezakt maar net wat ik zeg het komt ook nog niet eerder op elkaar Gelukkig heb ik vandaag nog wel het een en ander te doen dus afleiding genoeg hihi en dan zullen we het wel zien of de kleine man er klaar voor is of dat het alleen voorwerk is
Heb je nog contact gehad met je vk? Kan zij misschien even kijken of het voorwerk is of dat je serieus bezig bent. Ik zou zelf zeggen je bent nog niet begonnen, maar ik kreeg gelijk elke 2 min weeën. Maar mijn zusje had op jouw manier al 8 cm Ik zou even de vk bellen als je dat nog niet gedaan hebt. En ik hoop voor je dat het echt begonnen is, succes!
Spannend!! Ik lees even mee (ben zelf ook steeds van mening zo van... Oohh als ik mijn man maar niet te vroeg ga bellen)
Nou vandaag bij de vk geweest 3 cm ontsluiting maar het zet nog steeds niet door Kan alle kanten op vrijdag moet ik terug komen Ondertussen rommelt het nog steeds Dus we wachten rustig af
Jeetje wat spannend! Het kan elk moment gebeuren maar ook nog ff duren. Maar met 3cm zal het vast snel beginnen.
spannend! hier precies hetzelfde, ze komen om vervolgens weer weg te gaan. hopelijk heeft het hier ook al wat gedaan. mag vanmiddag op controle, eens kijken of er al iets veranderd is. spannend allemaal!
Haha 3 cm, ik wist het gewoon Hopelijk zet het snel door, en dan hoef je die 3 cm in ieder geval niet meer te doen!