Hallo even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Carvi, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 7 maanden bezig met zwanger worden, maar tot nu toe zonder resultaat......... :cry:

Moet ik eerlijk zeggen dat we de eerste paar maanden er niet echt mee bezig waren, maar nu begint het toch wel te kriebelen..... ik hoop dat het nu misschien wel gaat lukken, als ik het ook bij ga houden en zo...

Leuk in ieder geval dat er een forum zoals deze is, dan kan je tenminste ervaringen delen. Mijn omgeving heb ik eigenlijk nog niet ingelicht, ik heb helemaal geen zin in dat gepush en gevraag.

Op dit moment ben ik wel overtijd :eek: maar op de een of andere manier, voel ik al enkele dagen aankomen dat ik het toch weer zal worden. Vanaf de komende maand hoop ik dat we meer geluk hebben.........

Groetjes,
    Carolien

2. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Welkom!Op je banner staat 7 dgn overtijd, testje wagen?
    hou ons op de hoogte, anders veel succes.
    groetjes Patricia

3. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    ik wacht het nog even af...... mijn buikje rammelt iets te veel.... :cry: maar anders zeker (weer) een testje doen. het zal wel te gek zijn!!!!

4. Niet meer actief

hoi welkom, dit is ook mijn 7de maand...hopen dat het onze geluksmaand is! :D

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en succes :D

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Nou, veel succes meid! Maar die rommelende buik kan ook een teken van zwangerschap zijn hoor..... :) :D :) :D

Ben benieuwd en ik duim voor je!

7. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    Thanx!!! Ja die stomme buik kan van alles betekenen, je word in ene wel een stuk bewuster van ieder signaaltje in je lichaam...... Maarre zodra ik iets weet, dan horen jullie het!!!!

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Welkom hier en succes met zwanger worden!

9. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi welkom en succes
    wie weet ben je het

jennefer

Deel Deze Pagina