ach, die ..... puistjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ilonaa, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Mijn arme wiebelwormpje zit onder de baby acne.
    Het begon met een beetje, maar helaas zit haar wangetjes en halsje behoorlijk onder.
    En niet alleen kleintjes hoor, nee er zitten gewoon een paar joekels tussen:$.
    Daarbij heeft ze ook nogeens een vies oogje.
    Arm meisje, al lijkt zij er niet zo'n last van te hebben,gelukkig.

Hoe verzinnen ze het eigenlijk, al die "kwaaltjes" die ze van mamma meekrijgt. Zo heeft ze ook al in de kraamweek behoorlijke schijven in haar borstjes gehad en zelf een soort melkdrupje zag ik.

Waarschijnlijk zijn het de mamma's die er het meeste last van hebben;)

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hihi 'Wiebelwormpje!!!':D Mijn 'Snoepiemuisje':D had dat ook ja allemaal witte stippies op zijn gezicht, ik vond het ook zielig ja, helaas niks aan te doen en gaat gelukkig vanzelf weer over..

Maar ja wij hebben er geloof ik meer last van dat die kleintjes..

3. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    dus jij hebt ook zo'n apart koosnaampje,ha,ha!
    Femke heeft hem gekregen, omdat ze niet stil kan liggen bij het verschonen...

4. mroos

mroos Niet meer actief

Het gaat weer over, echt! Het heeft bij Boaz best een tijdje geduurd, maar met 2 maanden trekt het toch echt helemaal weg, gelukkig;)

En voor dat oogje, als je borstvoeding geeft, wat drupjes borstvoeding erin 'spuiten';) en het is weg, echt waar!

5. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    tja, ik heb de bostvoeding-truuk geprobeerd in de eerste week, maar het blijft terug komen...

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja dat heeft te maken met het open gaan van de traanbuisjes. Julia heeft er ook best veel last van gehad. Gewoon blijven schoonmaken en zodra ze goed open zijn gaat het beter. Duurt soms even...

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Haha ik vind hem leuk!! Je koosnaampje, ik weet niet eens hoe ik er aan kom maar nu noemt iedereen hem zo!! Leuk als hij 18 is haha..
    Maar goed hier nu ook een vies oogje, ik maak het steeds schoon met wat afgekoeld gekookt water..

;)

Deel Deze Pagina