Hallo Ik ben vorige maand 1 dag te laat begonnen met het innemen van de pil. Deze heb ik vervolgens ook niet meer ingenomen. In week 1 van de pil ben ik heel dom nog eens 2 pillen vergeten met ong 1a2 dagen ertussen. ook niet meer ingenomen Alleen de laatste een dag later(maar wel meer dan 12 uur later ingenomen bij de volgende pil.) Nou bestaat er naar mijn idee zeker een kans dat ik zwanger zou kunnen zijn.. weet niet hoe jullie hierover denken? Ik zit nu op de dag van mijn NOD of 1 dag erna dat verschilt per maand, maar ik heb verder nog geen klachten dat mijn menstruatie eraan komt. Ik ben sinds 3 dagen wel extreem moe en ik voel me alsof ik wel de hele dag kan slapen. Hoe groot zou de kans zijn dat de test positief zou zijn en wanneer zou ik kunnen testen? omdat ik aan de pil ben denk ik zelf dat het nog te vroeg is om te testen. Wie kan me helpen?
vraag me af hoe vaak je nog de pil gaat ''vergeten'' in mei heb je ook al zo'n soort topic geopend... en 4 september weer.. en daar geef je aan dat je in 2 jaar tijd nog nooit de pil bent vergeten..... tja als je de pil vergeet is er een kans op een zwangerschap....
Als je zo vreselijk graag zwanger wilt worden en daardoor per ongeluk of expres de pil vergeet, zou ik maar eens een goed gesprek aangaan met je vriend. Want je plaatst tegenstrijdige berichten waar ik uit opmaak dat je volgens mij wel zwanger wilt worden. Maar dat je vriend er nog niet op zit te wachten. Denk je dat het gezond is voor het kindje om dwars door de pil zwanger proberen te worden?? Dus met je vriend praten en als hij akkoord is, stoppen met de pil. Voorkomt ook dat je hier tegenstrijdige berichten gaat plaatsen.... Wil je echt niet zwanger worden, dan een gesprek aangaan met je huisarts over een veiligere anticonceptie.
Tsja ik zou even een weekje wachten. Met de pil kun je niet echt spreken van een NOD en al helemaal niet als je hem vergeten bent. Je lichaam kan er erg van slag door raken.