Lees het nu pas...maar romed testen zijn alleen positief als beide strepen even duidelijk zijn zei de fabrikant. Op een andere site zijn heel veel meiden die met deze testen vals positief hebben getest helaas Balen voor je meid!
hallo ik lees inderdaad over die romed testen nu op internet. bij mijn vorige zwangerschap (die uitliep op een miskraam) had ik ook goedkope testen, van midstream. toen dacht ik nog, nou straks is het niet zo dus ik had toen een clear blue gedaan en zwanger! dus nu had ik zoiets van, ik ga niet weer een dure kopen, alleen had ik nu dus romed ipv midstream. wat een rot dingen! ik vind dat die sites ze eigelijk niet meer moeten verkopen. is toch erg dat ze zo onbetrouwbaar zijn. zie mijn album, daar zou je toch denken dat hij positief is. maar goed, ik ben dus niet zwanger. ik heb wel positieve hoop maar ik ben wel teleurgesteld. morgen moeten we naar het ziekenhuis, mijn man zijn zaadcellen zijn namelijk niet goed en dat ik nu voor de 2e keer spontaan zwanger was vond ik heel bijzonder, het had eigelijk te mooi om waar te zijn geweest. volgende week ga ik naar de gyneacoloog. ik heb namelijk diabetes en een schildklier probleem, mijn man en ik zijn samen een fijn stel he! maar zoals ik al zei, we blijven positief, we gaan gewoon door en wie weet lukt het en anders moeten we misschien een handje geholpen worden. groetjes
Ja Loesloes, Te idioot voor woorden dat die testen nog worden verkocht! zou uit de handel genomen moeten worden , erg misleidend bah. Als ik de foto zie zou ik ook zweren dat het positief was... kijk maar eens in mijn album mijn eerste test was zo'n dipstick van matcare.
he loesloes wat jammer zeg, nou ja wat een waardeloze testen zeg, dat ze die nog mogen verkopen! Stelle vertel je ons nog wat je getest hebt? ben onwaarschijnlijk nieuwschierig liefs, jette
Helaas: negatief. Maar zegt bij mij nog niets. Had de vorige zwangerschap ook een negatieve test bij 4 dagen overtijd. Heb wel al dagen een ongigevoel, maar geen bloed. Maar ja, na een miskraam weet je nooit hoe je lichaam gaat reageren. We wachten nog maar weer een paar dagen af. (Om het nog even spannend te houden!) groetjes
Stella, jij hebt pas op 12/01 een miskraam gehad lees ik. Het duurt voordat je voor de eerste keer weer ongesteld wordt soms wel 6 weken of langer. De eerste dag van je miskraam is dus niet de eerste dag van je cylus. Dus dan kun je niet zeggen dat je nu 'over tijd' bent. Jouw lichaam is nog aan het herstellen van de miskraam. Ik hoop voor je dat de menstruatie natuurlijk weg blijft.. zou mooi zijn, maar je moet niet raar staan te kijken als volgende week of die week erna de menstruatie gewoon komt. Heel veel succes...
weet ik, maar had vorige week beetje roze slijm verlies. En nu heb ik al een paar dagen echt ongi-gevoel. Dacht dat als ik niet ongesteld werd (normaal altijd binnen 1 dag ongesteld als ik dat gevoel heb), ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn. Weet dat het niet waarschijnlijk is, maar ja, je wil zo graag he!
Ja, het wachten is zo moeilijk.. we willen zo graag en hopen dat het dan ook meteen weer raak is.. Succes Stella... nu weer ontopic, anders nemen we de boel over hier van loesloes, en dat is niet de bedoeling hihi..
Ik heb 3 weken na mij mk mijn eerste ongi gehad, zo snel had ik nooi verwacht, maar had wel al een week ervoor bloedingen. Bij de 1e controle bij de gyna was er nog wat weefsel, maar gisteren bij de 2e controle was alles mooi schoon, geen cyste meer te zien en een mooi ei! Ik zit dus midden in mijn cyclus. Ben erg opgelucht, nu pas kan ik verder kijken. Groetjes Minka
van romed testen had ik ook al begrepen dat de tweede lijn even donker of donkerder moet zijn voor een zwanger-resultaat. lekkere testen dus, als je dat niet weet denk je dus zwanger te zijn. Jammer loesloes dat je niet zwanger bent!